• partner portalu
  • partner portalu
Partnerzy portalu

Pyszne.pl na EEC 2018: Konsumenci chcą wchodzić w interakcję z marką

Konsumenci chcą dzielić się opiniami i to nie są tylko bardzo złe czy bardzo dobre opinie, dużo jest neutralnych, wyważonych. Widać, że klient chce uczestniczyć w tym procesie i wchodzić w interakcję z marką – mówił Arkadiusz Krupicz, współzałożyciel i dyrektor zarządzający Pyszne.pl w trakcie debaty "Nowe trendy i nowi konsumenci na rynku spożywczym", która odbyła się podczas 10. edycji Europejskiego Kongresu Gospodarczego w Katowicach.
  • Autor: www.portalspozywczy.pl
  • Data: 22-05-2018, 11:52
Pyszne.pl na EEC 2018: Konsumenci chcą wchodzić w interakcję z marką
Arkadiusz Krupicz, współzałożyciel i dyrektor zarządzający Pyszne.pl. Fot. PTWP

- Pyszne.pl jest serwisem, który służy do zamawiania jedzenia przez internet. Zamiast dzwonić do restauracji, szukać numerów na telefonie, można wejść na platformę, wybrać lokal, z którego chcemy zamówić i w tym momencie serwis Pyszne.pl przesyła zamówienie do restauracji, która przygotowuje je i przywozi do klienta. Czyli tak naprawdę zastępujemy telefon, jest to wygodniejszy sposób. W jednym miejscu mamy duży wybór restauracji oraz dodatkowo opinie innych klientów - mówił Arkadiusz Krupicz, współzałożyciel i dyrektor zarządzający Pyszne.pl.

- W 2010 roku uruchomiliśmy pierwszą restaurację. Możemy zaobserwować, że od tego czasu nawyki oraz zachowania konsumentów całkowicie się zmieniły - dodał.

- Dzisiaj ważne jest dla konsumenta, aby miał wybór. Dlatego w Pyszne.pl staramy się, aby klient miał dostęp do wielu restauracji w jednym miejscu. Ludzie obecnie mają coraz mniej czasu, nie chcą szukać w internecie, chcą mieć wszystko na już, na teraz, dlatego staramy się zrobić jak największy wybór. W całej Polsce mamy w tej chwili ponad 6 tys. restauracji, tak, żeby klient wszedł na naszą platformę i w jednym miejscu wszystko znalazł - tłumaczył.

- Dostępność jest też bardzo ważna – konsumenci wymagają tego od nas, poza tym nie chcą się dopasowywali do nas, tylko chcą, abyśmy udostępniali im to w taki sposób, w jaki oni chcą zamawiać - mówił.

- I my z jednej strony mamy stronę internetową, ale też mamy aplikację i też widzimy taki trend, że ludzie coraz więcej zamawiają z aplikacji, a coraz mniej ze strony internetowej - dodał Arkadiusz Krupicz.

Podkreślił, że o ile klienci wcześniej mniej chętnie opiniowali swoje zamówienia, tak teraz można zauważyć, że tych opinii jest coraz więcej. - Konsumenci chcą uczestniczyć w tym, chcą się dzielić opiniami. I to nie są tylko bardzo złe czy bardzo dobre opinie, dużo jest neutralnych, wyważonych. Widać, że klient chce uczestniczyć w tym procesie, chce wchodzić w interakcję z marką, ale też zanim dokona decyzji zakupowej, bardzo często czyta opinie innych konsumentów - mówił.

- Kiedyś, gdy zamawiało się jedzenie, korzystało się z kilku restauracji. Obecnie w całej Warszawie na naszej platformie mamy 1000 restauracji. Konsument zadawał sobie kiedyś pytanie – czy będę ryzykował zły wybór? Mam dobrą restaurację, sprawdzoną, lepiej zostanę przy tej swojej. Ale obecnie opinie o restauracjach dają konsumentom możliwość skorzystania z doświadczenia innych - tłumaczył.

Arkadiusz Krupicz dodał, że można też zauważyć trend prozdrowotny. - Nie chodzi o to, że klienci przestali jeść pizzę czy burgery, ale jeżeli zamawiają burgery, to starają się kupować te z wyższej półki. Kiedyś jeśli jakiś punkt gastronomiczny miał najtańsze ceny, to zwykle miał najwięcej zamówień. Teraz widzimy, że jeśli lokal ma dobrą opinię, a dania nie są z tych bardzo tanich, to i tak klienci będą zamawiali i te restauracje faktycznie odnoszą sukces - mówił współzałożyciel Pyszne.pl.

Powiązane tematy:

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

NEWSLETTER

Bądź na bieżąco!

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do odwołania zgody oraz prawo sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl. Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania dokonanego przed jej wycofaniem.

W dowolnym czasie możesz określić warunki przechowywania i dostępu do plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej.

Jeśli zgadzasz się na wykorzystanie technologii plików cookies wystarczy kliknąć poniższy przycisk „Przejdź do serwisu”.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!