- Segmentacja przedstawiona w przygotowanym przez nas raporcie „Polska kulinarnie" pozwala poznać zwyczaje i preferencje Polaków dotyczące kultury przygotowania i spożywania posiłków - mówi Zofia Bugajna, dyrektor w agencji Ciszewski MSL. - Dane te mogą być istotne dla każdej firmy chcącej zaplanować skuteczne działania marketingowe, dopasowane do stylu życia konsumentów.
Segmentacja użytkowników polskiego internetu to główny element raportu. Została przeprowadzona z myślą przede wszystkim o osobach zajmujących się marketingiem, gdyż pozwala skutecznie dotrzeć do grup docelowych. W raporcie „Polska kulinarnie" omówiono również, między innymi, ulubione smaki Polaków, preferowane restauracje, a także stosunek do zakupów spożywczych czy aplikacji mobilnych ułatwiających gotowanie.
Informacje o badaniu „Polska kulinarnie"
Celem raportu było także zbadanie zwyczajów Polaków w szeroko pojętej sferze kulinariów oraz nastawienia do nowych technologii, które mogłyby być pomocne podczas gotowania czy poszukiwania restauracji. Analiza została przygotowana na podstawie odpowiedzi reprezentatywnej grupy internautów (N=1074) z uwzględnieniem struktury płci, wieku i miejsca zamieszkania.


Materiał chroniony prawem autorskim - zasady przedruków określa regulamin.