Partnerzy portalu
  • partner portalu
  • partner portalu
  • partner portalu
  • partner portalu

Reklama Burger Kinga symbolem solidarności z Belgią

  • Autor: biznes.onet.pl
  • Data: 23-03-2016, 19:08
Nowozelandzka reklama Burger Kinga z 2008 roku niespodziewanie zyskała popularność po zamachach w Brukseli 22 marca - informuje Biznes.onet.pl
Reklama Burger Kinga symbolem solidarności z Belgią

Jak informuje serwis Mashable, pierwotna wersja reklamy pochodzi z 2008 roku i powstała w ramach protestu opodatkowania autostrady w Nowej Zelandii, przy której stała restauracja firmy. 

Po ośmiu latach od premiery znów jest o niej głośno za sprawą internautów, który przekazują ją sobie za pomocą mediów społecznościowych i faktu, że frytki są narodowym symbolem Belgii. W ten sposób chcą wyrazić swoją złość wobec terrorystów, a zarazem solidarność z ofiarami.

22 marca w Brukseli doszło do dwóch zamachów terrorystycznych, w których zginęło ponad 30 osób, a 200 kolejnych jest rannych. Do ataków przyznało sie Państwo Islamskie.

Czytaj więcej na Biznes.onet.pl

Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

Powiązane tematy:

Bądź na bieżąco!Subskrybuj nasz newsletter
Obserwuj nas

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!