Partnerzy portalu partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu
HoReCa

Sieć Green Cafe Nero otworzyła kawiarnię na Bulwarach Wiślanych

Od 26 maja osoby spacerujące po bulwarach wiślanych mogą wstąpić na kawę do nowego lokalu Green Cafe Nero, który swoją architekturą nawiązuje do brytyjskich statków z lat 90-tych. Również w środku goście będą mogli poczuć się jak na pokładzie statku. W wystroju wnętrza wykorzystano takie elementy jak mahoniowy bar ze złotymi metalowymi okuciami czy mahoniowa boazeria. Został tam też zamontowany oryginalny gwizdek pokładowy z polskiego transatlantyku MS „Batory”.

Sieć Green Cafe Nero otworzyła kawiarnię na Bulwarach Wiślanych
fot. mat. pras.

- Bulwary wiślane to jedna z najatrakcyjniejszych przestrzeni miejskich w Warszawie przeznaczonych do aktywnego wypoczynku oraz organizacji różnego rodzaju wydarzeń kulturalnych. Bardzo cieszymy się, że to właśnie tutaj znajduje się nasza kolejna kawiarnia, zwłaszcza że chcemy aktywnie uczestniczyć w życiu miasta. Na bulwarach wiślanych planujemy organizować ciekawe warsztaty, gry miejskie, seanse filmowe oraz różne spotkania tematyczne poświęcone m.in. historii, literaturze, przedsiębiorczości czy filozofii slow life, a także naszej specjalności – kawie. Zamierzamy też włączyć się w obchody Roku Rzeki Wisły – powiedziała Agata Milewska, Brand Manager Green Caffè Nero.

Kawiarnia Green Caffè Nero na bulwarach wiślanych będzie organizować zarówno imprezy okolicznościowe, jak i wydarzenia cykliczne. Wszystkie będą miały charakter otwarty i bezpłatny.  Kalendarz wydarzeń został zaplanowany tak, aby przez cały rok przez większość dni w tygodniu (od poniedziałku do piątku) w kawiarni odbywały się spotkania tematyczne.

Wśród zaplanowanych akcji znajdą się spacery #zKawaPoBulwarach poświęcone historii nadwiślańskiej promenady i okolic oraz cykl spotkań „Nasze miasto Warszawa”, podczas których uczestnicy będą mogli poszerzyć swoją wiedzę na temat historii Warszawy i Wisły oraz dorobku artystycznego stolicy. Ciekawe rozmowy o tematyce kulturalno-naukowej będą prowadzone w ramach cyklu „Wszystko, o czym nie wiecie, a chcielibyście wiedzieć”. Z kolei program „Greenowy Punkt Widzenia” będzie dedykowany nurtowi slow life, w tym slow food oraz filozofii midfulness. Green Caffè Nero zaplanowało również akcje nakierowane na aktywizację różnych grup społecznych, m.in. w zakresie rozwoju przedsiębiorczości. Nie zabraknie też atrakcji dla najmłodszych – będą one organizowane w ramach cyklu spotkań „Mamo, tato idź na kawę, bo ja się bawię”.

Najnowsza kawiarnia Green Caffè Nero, która jest zarazem pierwszym lokalem marki na Powiślu, znajduje się na Bulwarze Jana Karskiego. W tym samym pawilonie, od 1 czerwca, będzie działał punkt informacji turystycznej, w którym odwiedzający będą mogli zapoznać się z ofertą kulturalną stolicy, a także z ofertą rejsów po Wiśle. Informacja turystyczna będzie obsługiwana przez Green Caffè Nero.

W okresie od 1 maja do 30 września kawiarnia będzie czynna od 9:00 do 23:00 od poniedziałku do czwartku oraz od 9:00 do 1:00 w nocy od piątku do niedzieli. Natomiast informacja turystyczna będzie działać w godzinach 10:00-17:00 od poniedziałku do czwartku oraz 10:00-21:00 od piątku do niedzieli. Poza sezonem oba punkty będą czynne w godzinach 10:00-14:00.

Podobał się artykuł? Podziel się!

więcej informacji:

Green Caffe Nero RSS ALERT    /    Warszawa RSS ALERT    /    kawiarnie RSS ALERT    /    kawiarnie 2017 RSS ALERT    /    Agata Milewska RSS ALERT

KOMENTARZE (1)

  • Anka 2018-05-26 11:01:31
    Cudownie, że otwarła się taka kawiarnia w takim miejscu. Będąc osobą przyjezdną do Warszawy nie omieszkałam skorzystać z jej oferty i... no i właśnie. Pan z obsługi skrajnie nieprzyjemny i do tego złodziej. Ukroił trzy kawałki tego samego ciasta - klejącego do noża - w związku z tym każdy z następnych kawałków był mniejszy. Kiedy zwróciłam uwagę, że nóż powinien być zwilżony po każdym ukrojeniu wtedy ciasto się nie lepi do metalu pan zabulgotał w odpowiedzi, że to on obsługuje i wie co ma robić. Ruszał się przy tym jak mucha w smole więc przy serwowaniu zamówienia dla trzech osób spędził prawie 30 min - musiał jeszcze pokonwersować z kolegą i udawać, że sprząta. Potem skasował na paragonie nie trzy a cztery kawałki ciasta. Kiedy wróciłam z reklamacją - powiedział z uśmiechem, że tak, owszem skasował cztery... pieniądze zostały zwrócone ale bez żadnego słowa przeproszenia za to z satysfakcją, że ukarał klienta. Wszystkim znajomym z Warszawy już odradziłam to miejsce a tym, którzy się tam wybierają życzę dużej cierpliwości oraz zwrócenia uwagi na paragon. Bo kradną!

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 54.236.35.159
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!