Partnerzy portalu partner portalu partner portalu partner portalu
HoReCa

Sieć Lody Bonano celuje w rozwój konceptu Lodobusów

Wprowadzone przez firmę Bonano w zeszłym roku Lodobusy, czyli przyczepki umożliwiające sprzedaż lodów wszędzie tam, gdzie z różnych względów nie da się otworzyć tradycyjnego lokalu, spotkały się z pozytywnym przyjęciem zarówno ze strony franczyzobiorców, jak i samych klientów. W tym sezonie sieć planuje otwarcie kolejnych tego typu mobilnych lodziarni.

Sieć Lody Bonano celuje w rozwój konceptu Lodobusów
fot. materiały prasowe firmy Bonano

Lodobus to homologowana, jedno- lub dwuosiowa przyczepka o wymiarach 3,5x2 m, którą można przemieszczać w dowolne miejsce przy pomocy zwykłego samochodu osobowego.

Standardowo taka mobilna lodziarnia umożliwia sprzedaż flagowego produktu sieci – amerykańskich „świderków”, a dodatkowo pozwala także rozszerzyć ofertę o granity, gofry czy shake'i.

W ubiegłym sezonie w całym kraju funkcjonowało łącznie dziewięć Lodobusów: w Krynicy Morskiej, Jarosławcu, Łebie, Żarach, Szczytnie, Ełku, Miastku, Białymstoku i Sierpcu.

Jak podaje sięć, ubiegłoroczny sezon pokazał, że koncept ten sprawdził się nie tylko w przypadku nadmorskich kurortów, ale i w miejscach, gdzie z różnych powodów otwarcie kolejnej, tradycyjnej lodziarni było niemożliwe: w pobliżu miejskich deptaków, parków, ryneczków, marketów lub centrów handlowych.

- Od tego czasu otrzymaliśmy też wiele zapytań o taką formę dystrybucji lodów ze strony potencjalnych franczyzobiorców. Mimo, że rozmowy na ten temat wciąż trwają, już dziś wiemy na pewno, że w tym roku mobilne przyczepki z charakterystycznym, żółto-zielonym logo, pojawią się m. in. w Gdyni, Choroszczy oraz (kolejna) w Białymstoku – wyjaśnia Rafał Kozłowski, dyrektor handlowy sieci Lody Bonano.

Tegoroczną nowością jest też wprowadzenie do oferty dwóch rodzajów Lodobusów: standard oraz premium.

- W wersji premium zwykła identyfikacja wizualna zastąpiona została idealnie gładkim, odpornym na zginanie, lekkim materiałem elewacyjnym. Dzięki temu uzyskaliśmy niezwykle ekskluzywny wygląd, który z pewnością spełni nawet najbardziej rygorystyczne wymogi odnośnie reklamy zewnętrznej – opisuje Rafał Kozłowski.

Wariant ten skierowany jest np. do miast o wysokich wartościach historycznych, w których określony obszar objęty został wpisem do rejestru zabytków.

Lodobus z pełnym wyposażeniem można kupić lub – to również tegoroczna nowość – wydzierżawić na czas trwania sezonu (minimum 5 miesięcy).

Lody Bonano to obecna na rynku od ponad 13 lat, największa sieć franczyzowych lodziarni w Polsce. W ubiegłym roku pod jej szyldem funkcjonowało łącznie ok. 230 lokali. W tym sezonie dołączy do nich ponad 40 kolejnych. Nowe otwarcia zaplanowano zarówno w miejscowościach, gdzie dotychczas nie było popularnych „świderków”, jak i w miastach, do których Lody Bonano po pewnym czasie powracają.

Podobał się artykuł? Podziel się!

więcej informacji:

lodobusy Bonano RSS ALERT    /    Lody Bonano RSS ALERT    /    Lodziarnie Lody Bonano RSS ALERT

KOMENTARZE (0)

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 3.238.147.211
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!