Partnerzy portalu partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu
HoReCa

Sieć lokali bistro Meat & Fit przyspiesza rozwój

Po przeprowadzonym w maju 2016 roku rebrandingu marki Meat & Fit, koncept przyspieszył rozwój nowych punktów.

Sieć lokali bistro Meat & Fit przyspiesza rozwój
fot. materiały prasowe

Z początkiem czerwca firma 7 Street będąca właścicielem marki Meat & Fit otworzyła nowy lokal typu bistro w Wągrowcu (woj. Wielkopolskie). Jest to już 5 lokal sieci działający w Polsce. Lokal znajduje się w centrum miasta przy głównej alei Jana Pawła II 4a. Lokal posiada 32 miejsca siedzące.

W menu Meat & Fit znajduje się szeroki wybór dań i przekąsek, m.in.  sandwiche z grillowaną wołowiną, drobiem, wieprzowiną oraz wegetariańskie, sałatki, smoothies owocowe i warzywne, owocowe soki tłoczne na zimno, mleczne shake, kawy tradycyjne i smakowe.

Na najbliższe tygodnie zaplanowano kolejne otwarcia lokali Meat & Fit w Pile, Tarnowskich Górach, Strzegomiu, Złotoryi oraz Kłodzku. Rok 2017 planujemy zakończyć około 15 działającymi lokalami. Niezależnie w kilku miastach prowadzone są przez nowych franczyzobiorców poszukiwania odpowiednich lokali.

- Poszukujemy parterów do współpracy w miastach od 20 tysięcy mieszkańców oraz w średnich i dużych miastach zarówno w galeriach handlowych jak i w lokalach miejskich o średniej powierzchni. Przedsiębiorcy zainteresowani otwarciem bistro „Meat & Fit” muszą liczyć się z inwestycją około 60-70 tyś zł netto w zależności od stanu technicznego lokalu. W tej kwocie jest już wliczony sprzęt, który można wsiąść np. w leasing lub poprzez kredyt wtedy nakłady gotówkowe inwestycyjne znacznie się zmniejszą - zapewnia Łukasz Błażejewski, dyrektor ds. franczyzy 7th Street i Meat & Fit.

Meat & Fit – Slow Food to sieć małopowierzchniowych punktów gastronomicznych typu bistro działających w modelu kuchni otwartej. 

Łukasz Błażejewski w 2005 roku założył firmę doradztwa finansowego „Gold Finance Doradcy Finansowi”. Następnie w 2008 roku stworzył projekt franczyzowy i na bazie tego projektu w 2 markach Gold Finance i Star Finance powstało ponad 50 placówek w całej Polsce.  W 2011 sprzedał wszystkie udziały Panu Markowi Jutkiewiczowi znanemu z m.in. branży FMCG. Aktualnie Łukasz Błażejewski zarządza siecią restauracji z kuchnią amerykańską pod marką „7th Street- Bar & Grill” oraz siecią punktów gastronomicznych pod marką „Meat & Fit”.

Podobał się artykuł? Podziel się!

więcej informacji:

Meat & Fit RSS ALERT    /    Łukasz Błażejewski RSS ALERT    /    7th Street RSS ALERT    /    bistro RSS ALERT    /    rynek HoReCa w Polsce RSS ALERT

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!