Portal Spożywczy - FMCG, handel, rynek spożywczy

×

Subskrybuj newsletter
portalspożywczy.pl

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami portalu.

Podaj poprawny adres e-mail
  • Musisz zaznaczyć to pole

strefa premium

Social media – sprzymierzeniec czy wróg gastronomii?

  • Autor: Anna Wrona/portalspozywczy.pl
  • Data: 26-04-2018, 10:13
Media społecznościowe znacznie zmieniły funkcjonowanie lokali gastronomicznych w odbiorze społecznym. Nie ma już od tego odwrotu. Dlatego najbezpieczniejszym wyjściem jest dobrze poznać to narzędzie i nauczyć się korzystać z jego możliwości.
Social media – sprzymierzeniec czy wróg gastronomii?
fot. shutterstock

Jak mówi Angelika Borysiak, Social Media i Marketing Manager, portale społecznościowe to obecnie najbardziej efektywne platformy wielostronnej komunikacji z użytkownikami internetu. Ich celem jest informowanie, przywiązywanie do marki i budowanie wizerunku. To też jedne z najtańszych i łatwo targetowalnych form reklamy. Marketing rekomendacji ma olbrzymią siłę i może znacząco wpłynąć na ilość gości w lokalu. A media społecznościowe to głównie rekomendacja.

– Naszym najwierniejszym gastronomicznym doradcą jest internet, dlatego właściwe działania w sieci skutkują pozytywnym wyborem restauracji lub zakupem określonego produktu czy usługi. Obsługa gości rozpoczyna się w internecie – podkreśla Angelika Borysiak.

Jak to jest jednak, że jedni świetnie sobie radzą na tym polu, a inni starają się unikać go jak ognia? Być może główną obawą jest strach przed negatywnymi opiniami (niestety ochoczo wydawanymi przez internautów) lub brak pomysłu na kontent.

Dalsza część artykułu (87%) jest dostępna dla zarejestrowanych subskrybentów serwisu, którzy wykupili dostęp do usługi "Strefa premium". lub poznaj nasze plany abonamentowe i wybierz odpowiedni dla siebie

komentarze (0)

Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

Powiązane tematy:

Bądź na bieżąco!Subskrybuj nasz newsletter
Obserwuj nas

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!