Social media – sprzymierzeniec czy wróg gastronomii?
- Autor: Anna Wrona/portalspozywczy.pl
- Data: 26-04-2018, 10:13

Jak mówi Angelika Borysiak, Social Media i Marketing Manager, portale społecznościowe to obecnie najbardziej efektywne platformy wielostronnej komunikacji z użytkownikami internetu. Ich celem jest informowanie, przywiązywanie do marki i budowanie wizerunku. To też jedne z najtańszych i łatwo targetowalnych form reklamy. Marketing rekomendacji ma olbrzymią siłę i może znacząco wpłynąć na ilość gości w lokalu. A media społecznościowe to głównie rekomendacja.
– Naszym najwierniejszym gastronomicznym doradcą jest internet, dlatego właściwe działania w sieci skutkują pozytywnym wyborem restauracji lub zakupem określonego produktu czy usługi. Obsługa gości rozpoczyna się w internecie – podkreśla Angelika Borysiak.
Jak to jest jednak, że jedni świetnie sobie radzą na tym polu, a inni starają się unikać go jak ognia? Być może główną obawą jest strach przed negatywnymi opiniami (niestety ochoczo wydawanymi przez internautów) lub brak pomysłu na kontent.
komentarze (0)