Starbucks: Będziemy kontynuować rozwój w dużych miastach
- Autor: Paulina Mroziak, portalspozywczy.pl
- Data: 14-01-2013, 11:21

- Od początku obecności w Polsce deklarowaliśmy, że będziemy otwierać nasze kawiarnie krok po kroku, po jednej w starannie wybranych lokalizacjach, tam, gdzie chcą nas znaleźć klienci. Na pewno będziemy kontynuować rozwój w dużych miastach, zwłaszcza tych, w których marka jest już obecna. W pierwszym kwartale tego roku planujemy otwarcie kawiarni Starbucks w nowym centrum handlowym Galeria MM w Poznaniu - informuje Magdalena Mularuk.
Jak dodaje, sieć otrzymuje zapytania od osób mieszkających w miastach, do których jeszcze nie weszła, kiedy otworzy tam pierwszą kawiarnię Starbucks.
W 2012 roku sieć Starbucks otworzyła łącznie 11 kawiarni w pięciu miastach Polski, w tym w Katowicach, w których marka nie była dotychczas obecna.
- Ubiegły rok był dla nas naprawdę wyjątkowy. We Wrocławiu otworzyliśmy pierwszą w Polsce kawiarnię Starbucks Reserve - unikalny koncept, który charakteryzuje specjalna oferta najwyższej jakości kaw ziarnistych, tzw. stanowisko "slow coffee", przy którym klienci mogą otrzymać kawę zaparzaną na dwa różne sposoby, a także wyjątkowy, elegancki wystrój wnętrza. W Bielanach Wrocławskich powstała natomiast pierwsza w całej Europie Środkowo-Wschodniej kawiarnia Starbucks w formacie drive-thru. Bardzo ważnym wydarzeniem było dla nas również otwarcie kawiarni Starbucks na warszawskim placu Trzech Krzyży, w miejscu legendarnej kawiarni Lajkonik - tłumaczy Starbucks Brand Manager.
Jej zdaniem, ubiegłym roku bardzo ważnym wydarzeniem były Mistrzostwa Europy w piłce nożnej EURO 2012 rozgrywane w Polsce i na Ukrainie, które wiązały się z licznymi inwestycjami, w tym m. in. remontami i przebudowami dworców kolejowych, na które właśnie w 2012 roku wprowadzono markę Starbucks.
komentarze (1)
Tak, stali sie czescia rynku. Tylko co to ma wspolnego z kawą ? Tyle ile McD z jedzeniem.
Odpowiedz