Partnerzy portalu
  • partner portalu
  • partner portalu

Starbucks: Będziemy kontynuować rozwój w dużych miastach

  • Autor: Paulina Mroziak, portalspozywczy.pl
  • Data: 14-01-2013, 11:21
- Jesteśmy zadowoleni z dotychczasowych wyników i widzimy możliwości dalszego rozwoju na polskim rynku kawiarnianym. Po prawie czterech latach obecności w Polsce staliśmy się już ważną częścią tego rynku - mówi serwisowi portalspozywczy.pl, Magdalena Mularuk, Starbucks Brand Manager na rynek Europy Środkowo-Wschodniej.
Starbucks: Będziemy kontynuować rozwój w dużych miastach
Kawiarnia Lajkonik; Fot. Starbucks

- Od początku obecności w Polsce deklarowaliśmy, że będziemy otwierać nasze kawiarnie krok po kroku, po jednej w starannie wybranych lokalizacjach, tam, gdzie chcą nas znaleźć klienci. Na pewno będziemy kontynuować rozwój w dużych miastach, zwłaszcza tych, w których marka jest już obecna. W pierwszym kwartale tego roku planujemy otwarcie kawiarni Starbucks w nowym centrum handlowym Galeria MM w Poznaniu - informuje Magdalena Mularuk.

Jak dodaje, sieć otrzymuje zapytania od osób mieszkających w miastach, do których jeszcze nie weszła, kiedy otworzy tam pierwszą kawiarnię Starbucks.

W 2012 roku sieć Starbucks otworzyła łącznie 11 kawiarni w pięciu miastach Polski, w tym w Katowicach, w których marka nie była dotychczas obecna.

- Ubiegły rok był dla nas naprawdę wyjątkowy. We Wrocławiu otworzyliśmy pierwszą w Polsce kawiarnię Starbucks Reserve - unikalny koncept, który charakteryzuje specjalna oferta najwyższej jakości kaw ziarnistych, tzw. stanowisko "slow coffee", przy którym klienci mogą otrzymać kawę zaparzaną na dwa różne sposoby, a także wyjątkowy, elegancki wystrój wnętrza. W Bielanach Wrocławskich powstała natomiast pierwsza w całej Europie Środkowo-Wschodniej kawiarnia Starbucks w formacie drive-thru. Bardzo ważnym wydarzeniem było dla nas również otwarcie kawiarni Starbucks na warszawskim placu Trzech Krzyży, w miejscu legendarnej kawiarni Lajkonik - tłumaczy Starbucks Brand Manager.

Jej zdaniem, ubiegłym roku bardzo ważnym wydarzeniem były Mistrzostwa Europy w piłce nożnej EURO 2012 rozgrywane w Polsce i na Ukrainie, które wiązały się z licznymi inwestycjami, w tym m. in. remontami i przebudowami dworców kolejowych, na które właśnie w 2012 roku wprowadzono markę Starbucks.

Dalsza część artykułu jest dostępna dla subskrybentów Strefy Premium PortaluSpożywczego.pl lub poznaj nasze plany abonamentowe i wybierz odpowiedni dla siebie

Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum
  • Drugie parzenie 2013-01-16 13:14:34

    Tak, stali sie czescia rynku. Tylko co to ma wspolnego z kawą ? Tyle ile McD z jedzeniem.

    Odpowiedz

Powiązane tematy:

Bądź na bieżąco!Subskrybuj nasz newsletter
Obserwuj nas

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!