• partner portalu
  • partner portalu
  • partner portalu
Partnerzy portalu

Starbucks otwiera lokal w domu pogrzebowym

Amerykański Starbucks otwiera kawiarnię w domu pogrzebowym, którego wieloletnią tradycją było oferowanie klientom darmowej kawy. Miejsce będzie dostępne dla wszystkich - także tych, którzy nie korzystają z podstawowych usług zakładu - informuje serwis "Marketing przy kawie" za "Times Moneyland".
  • Autor: Marketing przy kawie/Times Moneyland
  • Data: 18-07-2012, 16:34

W domu pogrzebowym w Easley w Południowej Karolinie, zgodnie z wieloletnią tradycją, właściciel oferował klientom darmową kawę. Od sierpnia klienci z wyższymi wymaganiami będą mogli kupić kawę Starbucksa, który w budynku zamierza otworzyć kawiarnię, zapewniając klientom także bezpłatny dostęp do Internetu.

Logo marki nie będzie widoczne dla odwiedzających budynek, a w obsłudze nie będzie pracowników Starbucksa - zamiast tego firma przeszkoli pracowników domu pogrzebowego, którzy później będą serwowali kawę z menu sieci. Właściciel zakładu zapowiedział, że darmowa kawa nie zniknie z jego oferty po otwarciu Starbucksa.

więcej informacji:

Powiązane tematy:

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

NEWSLETTER

Bądź na bieżąco!

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!