Starbucks: Rok 2018 upłynął pod znakiem personalizacji i troski o środowisko
- Autor: portalspozywczy.pl
- Data: 19-12-2018, 14:48

Jak podaje sieć, rok 2018 w Starbucks upłynął pod znakiem pasji do kawy oraz dobrych praktyk z zakresu ekologii. W kolejnym roku marka zamierza jeszcze intensywniej inspirować swoich gości do poszukiwania wyjątkowych smaków, a także do troski o planetę.
– Ekspertyza, odpowiedzialność i pasja do kawy to wartości, które przyświecają Starbucks od początku powstania marki. Przykładem tego jest dostępna w Polsce od tegorocznego lata kawa „Rwanda Umushanana”, pozyskiwana zgodnie z C.A.F.E Practices. Partnerzy Starbucks z całego świata, w tym Polski, w 2018 roku mieli okazję odwiedzić plantację w Rwandzie, gdzie mogli poznać cały proces uprawy kawy, od zasadzenia nasion, przez zbieranie owoców, aż do momentu suszenia ich i pozyskiwania ziaren. Kończący się rok obfitował nie tylko w pogłębianie ekspertyzy przez Starbucks, ale także w zmieniające się trendy. Sięganie po nowe nuty smakowe oraz popularyzacja personalizacji kawy to najważniejsze z nich – podsumowuje sieć.
komentarze (0)