Partnerzy portalu
partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu
HoReCa

Starbucks stawia na personalizację napojów i ofertę świeżych produktów

Marka Starbucks stara się wyróżnić na rynku możliwością personalizacji napojów. Poza różnymi rodzajami mleka, klienci mogą urozmaicać swój napój, dodając shot espresso, topping czy syrop. W przyszłym roku sieć planuje m.in. wzbogacać ofertę świeżych produktów.

Starbucks stawia na personalizację napojów i ofertę świeżych produktów
fot. shutterstock.com

Jak mówią przedstawiciele sieci, Polska jest jednym z najbardziej konkurencyjnych rynków kawiarnianych w naszej części Europy. Wiąże się to z obecnością wielu marek oraz dużą liczbą lokali. Rośnie także świadomość i wiedza na temat rodzajów kawy i jej przyrządzania. Kawiarnie sieciowe, poprzez swoje lokalizacje i ofertę, wpisują się także w trend wygody i dostępności. Dodatkowo, Polacy lubią i poszukują produktów markowych, z którymi mogą się identyfikować.

W ubiegłym roku marka wprowadziła do oferty produkty wegańskie i bezglutenowe. W styczniu 2016 roku, jako pierwsza sieć w Polsce, Starbucks dodał opcję wyboru mleka kokosowego do kawy (mleko sojowe i bezglutenowe były już dostępne wcześniej). W tym samym czasie, sieć poszerzyła również ofertę o codziennie rano przygotowywane przez baristów propozycje na śniadanie i lunch. Jak zapowiada sieć, segment ten będzie systematycznie rozwijany.

Starbucks rozwija też aplikację mobilną będącą elementem programu lojalnościowego My Starbucks Rewards. Narzędzie to umożliwia płatność telefonem za zakupy w kawiarniach.

Sieć kawiarni Starbucks w Polsce liczy obecnie 49 lokali w dziewięciu największych miastach w kraju (Warszawa, Kraków, Katowice, Wrocław, Poznań, Szczecin, Łódź, Gdańsk i Gdynia). W okresie letnim marka uruchamia dodatkowo dwie kawiarnie sezonowe, usytuowane w atrakcyjnych turystycznie, nadmorskich miejscowościach (Gdynia i Sopot). Do końca tego roku planowane jest jeszcze otwarcie kilku kawiarni w Warszawie, Poznaniu i Krakowie.

Według badan Cafe Monitor ARC Rynek i Opinia z 2016 roku, Starbucks jest najpopularniejszą marką na polskim rynku kawiarnianym. Ponadto, w odniesieniu do 2015 roku, marka nie tylko utrzymuje pozycję lidera, ale także notuje wzrost spontanicznej rozpoznawalności i to o siedem punktów procentowych.

Podobał się artykuł? Podziel się!

więcej informacji:

Starbucks RSS ALERT    /    Cafe Monitor RSS ALERT    /    ARC Rynek i Opinia RSS ALERT    /    kawiarnie RSS ALERT    /    kawiarnie 2016 RSS ALERT    /    kawa RSS ALERT

KOMENTARZE (0)

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 3.215.182.81
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!