Starbucks wdraża nową formułę programu lojalnościowego
- Autor: portalspozywczy.pl
- Data: 30-05-2017, 10:26

Starbucks Rewards to rozwiązanie łączące program lojalnościowy z kartą pre-paid. W 2015 roku marka wprowadziła do programu możliwość dokonywania płatności za pomocą telefonu przy użyciu aplikacji Starbucks CEE. 31 maja 2017 r. program lojalnościowy My Starbucks Rewards zmieni się w Starbucks Rewards, tym samym dostosowując swoje zasady do znanych klientom zza oceanu. Oprócz wprowadzenia Złotego Statusu i związanych z nim nowych benefitów, zmienione zostaną także reguły premiowania zakupów. Za każde 2 zł wydane w kawiarni użytkownik otrzyma 1 gwiazdkę. Uzbierane w ten sposób gwiazdki wymieniane są na darmowe napoje oraz zapewniają szereg dodatkowych korzyści.
Nowością w programie jest możliwość uzyskania Złotego Statusu. Użytkownicy programu, którzy zgromadzą co najmniej 200 gwiazdek w ciągu roku, zostaną nagrodzeni przez Starbucks specjalnym Złotym Statusem, a wszyscy, którzy byli zarejestrowani w programie przed jego zmianą, otrzymują go automatycznie na okres 12 miesięcy. Oprócz podstawowych benefitów programu, w tym dostępu do wielu ofert i promocji specjalnych, darmowego napoju po uzbieraniu 80 gwiazdek oraz możliwości bezpłatnej wymiany podstawowego espresso na przygotowane na bazie ziaren z aktualnej oferty sezonowej, właściciel Złotego Statusu otrzymuje również upominek urodzinowy oraz może wybrać bezpłatny dodatek (shot espresso, syrop lub bita śmietana) do każdej transakcji.
komentarze (1)
36% wskaźnik penetracji programu nie jest taki zły
Odpowiedz