Starbucks wybrał agencję do obsługi social media
- Autor: www.portalspozywczy.pl
- Data: 16-05-2017, 09:09
Agencja kreatywno-strategiczna McCann & MRM została wybrana do obsługi marki Starbucks w mediach społecznościowych Polski, Niemiec, Czech, Słowacji, Rumunii, Bułgarii i Węgier.
McCann & MRM będzie odpowiadał za obsługę marki Starbucks w mediach społecznościowych. Ma odpowiedać za realizację strategii komunikacji jako wiodąca agencja dla siedmiu rynków Europy – Polski, Niemiec, Czech, Słowacji, Rumunii, Bułgarii i Węgier.
Agencja została wyłoniona na drodze przetargu. Współpraca ma charakter długoterminowy.
Materiał chroniony prawem autorskim - zasady przedruków określa regulamin.
Powiązane tematy:
-
Howard Schultz chce wymyślić Starbucks na nowo
-
Starbucks sprzedaje kawiarnie w Rosji. Kupi je rosyjski restaurator
-
Starbucks opuszcza Rosję
-
Starbucks ze sprzedażą na dużym plusie. Ogłasza podwyżki, które... ominą związki zawodowe
-
Kawa z mlekiem roślinnym czy zwykłym? W tej sieci nie dopłacisz za zamiennik
-
Nestle z pierwszą świąteczną edycją kaw Starbucks
-
Nestle zyskał w I półroczu, głównie dzięki popytowi na kawę
-
Starbucks - nowe lokale
-
Starbucks podsumował akcję Month of Good
-
Starbucks świętuje 50 lat działalności
komentarze (0)