Partnerzy portalu
  • partner portalu
  • partner portalu
  • partner portalu

Subway: Kryzys w USA. Franczyzobiorcy chcą zmian

Według osób dobrze znających sytuację firmy Subway, sprzedaż w Stanach Zjednoczonych i dane o ruchu w punktach sieci w 2017 roku pokazują wyraźną tendencję spadkową. Oznacza to spadek sprzedaży czwarty rok z rzędu - informuje dlahandlu.pl za Business Insider.
  • dlahandlu.pl
  • Autor: dlahandlu.pl za Business Insider
  • Data: 08-02-2018, 13:09

Liczba amerykańskich sklepów sieci z kanapkami spadła o 909, tracąc prawie trzy razy więcej lokalizacji niż rok wcześniej. Mówi się, że nawet jedna trzecia lokalizacji Subwaya może być nierentowna.

Wraz ze zmianą trendów konsumenckich Subway stara się przyciągnąć klientów przedstawiając swoją ofertę jako zdrową i fit. Jednak rozmowy z ponad 30 obecnymi i byłymi franczyzobiorcami, pracownikami i innymi osobami znającymi aktualne problemy Subwaya ujawniły, że kryzys znacznie wykracza poza konsekwencję spóźnionej reakcji na nowe konsumenckie nawyki.

Całość na dlahandlu.pl

Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum
  • przdrzułka 2018-02-08 15:02:02

    Jedzenie z subwaya jest drogie w stosunku do konkurencyjnych fastfoodów.

    Odpowiedz
  • Jasirah 2018-07-25 07:42:42

    Cóż za obszerny artykuł. Można się z niego dowiedzieć, że opóźniona reakcja na trendy nie jest jedyną przyczyną kłopotów Subway. Jakie są inne przyczyny? Nie wiadomo. Wiadomo tylko, że są. xd

    Odpowiedz

więcej informacji:

Powiązane tematy:

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.
Bądź na bieżąco!Subskrybuj nasz newsletter
Obserwuj nas

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do odwołania zgody oraz prawo sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl. Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania dokonanego przed jej wycofaniem.

W dowolnym czasie możesz określić warunki przechowywania i dostępu do plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej.

Jeśli zgadzasz się na wykorzystanie technologii plików cookies wystarczy kliknąć poniższy przycisk „Przejdź do serwisu”.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!