- Wyszukane menu na walentynkową kolację to od lat standard w niektórych restauracjach. Ten dzień jednak coraz częściej spędzany jest w domu, we dwoje, zamawiając jedzenie z dostawą i unikając tłoku galerii handlowych czy długich kolejek do kina. W ubiegłych latach odnotowaliśmy 40-procentowy wzrost liczby zamówień, w porównaniu do średniej z danego dnia tygodnia. Najdynamiczniej rosły zamówienia sushi i kuchni tajskiej – te kuchnie zamawiane były nawet o 44 proc. chętniej niż zazwyczaj. Nasi klienci zdecydowanie częściej wybierają w ten dzień kuchnie bardziej wyszukane, odpowiednie na specjalną okazję. Przewidujemy, że w tym roku będzie podobnie - komentuje Piotr Kruszyński, CEO PizzaPortal.pl

W ubiegłym roku w dzień Walentynek klienci serwisu zamawiali również pizzę, która od lat jest ulubionym daniem na wynos. Wzrosty zamówień tego włoskiego przysmaku były jednak mniej dynamiczne niż w przypadku kuchni azjatyckich.