Partnerzy portalu partner portalu partner portalu partner portalu
HoReCa

Szef marki KFC: Stawiamy na trend convenience

- Około 35 proc. wszystkich restauracji KFC w Europie Środkowo-Wschodniej to lokale przy trasach – z okienkiem drive-thru. Znaczna większość lokali, która powstała w ciągu ostatnich 2-3 lat, to właśnie ten koncept. To jest nasz priorytet jeśli chodzi o rozwój - mówi serwisowi www.portalspozywczy.pl, Olgierd Danielewicz, prezydent marki KFC na Europę Środkową.

Szef marki KFC: Stawiamy na trend convenience
Olgierd Danielewicz, prezydent marki KFC na Europę Środkową

- Stawiamy na trend convenience, czyli z jednej strony restauracje „po drodze” do domu czy
w podróży, a po drugie – delivery, czyli zamówienie on-line i telefoniczne z dostawą - dodaje Olgierd Danielewicz.

I podkreśla, że założeniem spółki AmRest jest otwieranie w Polsce około 20 nowych restauracji KFC rocznie.

Wiadomo także, że w planach właściciela KFC nie jest otwieranie restauracji w formacie multibrand, czyli kilka sieci w jednym budynku, zarządzanych przez tę sama grupę menadżerów. - Jako AmRest nigdy nie otwieraliśmy tego typu placówek – te, które działają, zostały odziedziczone z dawnych czasów (np. stołeczny Zodiak). Obecnie w Zodiaku działają cztery koncepty – Pizza Hut, KFC, Starbucks i Burger King – ale każda z nich jest zarządzana osobno - tłumaczy Olgierd Danielewicz.

- To jednak nie oznacza, że w tych samych lokalizacjach nie mogą się pojawić różne nasze sieci. Tak właśnie działamy obecnie w foodcourtach - podsumowuje.

KFC jest główną marką w portfelu AmRest. W Polsce działają już 203 lokale sieci.

Podobał się artykuł? Podziel się!

więcej informacji:

KFC RSS ALERT    /    Olgierd Danielewicz RSS ALERT    /    AmRest RSS ALERT

KOMENTARZE (0)

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 35.153.39.7
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!