Szwecja: Burger King losowo sprzedaje klientom burgery mięsne i wegańskie
W akcji Burger Kinga „50/50” losowo - bez wiedzy klienta - wybierany jest burger mięsny lub roślinny. W ten sposób sieć chce udowodnić, że nie ma między nimi różnicy - informują Wirtualnemedia.pl

Pilotażowe wprowadzenie programu w Szwecji ma być testem przed rozwinięciem kampanii na cały rynek europejski.
W jej ramach wprowadzono do menu Rebel Whopper i Rebel Chicken King - kopie burgerów z wołowiną i kurczakiem, w których kotlety wyprodukowano na bazie roślin.
To, który z burgerów trafi do klienta dzieje się bez jego wiedzy i jest wybierane losowo. Na pudełku nie ma też widocznego oznaczenia, jaki burger się w nim znajduje. Klient dopiero po zeskanowaniu kodu z pudełka uzyska informacje, czy w burgerze otrzymał kotlet z mięsa czy też zrobiony na bazie roślin.
Więcej na Wirtualnemedia.pl
