TGI Fridays ma nowego prezesa i dyrektora generalnego
- Autor: PAP/ PulsHR.pl
- Data: 15-01-2016, 08:38

Palleschi spędził 12 lat w Hilton Worldwide, firmie hotelarskiej o ogólnoświatowym zasięgu, która zarządza 12 globalnymi markami i skupia ponad 4 500 hoteli stowarzyszonych z siecią Hilton. Palleschi obecnie obejmuje stanowisko globalnego dyrektora ds. obsługi marek, a do jego obowiązków należy nadzór nad wszystkimi franczyzami i obiektami działającymi pod sztandarową marką Hilton, jak również Hilton Hotels & Resorts, DoubleTree by Hilton and Curio oraz A Collection by Hilton. Palleschi zajmuje się ponad tysiącem hoteli i obiektów wypoczynkowych w 91 krajach na sześciu kontynentach.
Podczas pracy w dziale ds. obsługi marek Palleschi przyczynił się do znacznego zwiększenia przychodów, w tym do dwucyfrowego wzrostu zysków z wynajmu pokoi i sprzedaży posiłków i napoi.
"Firma Fridays już zaplanowała szereg działań na rok 2016. Począwszy od wprowadzenia innowacyjnych zmian w menu, a skończywszy na przearanżowaniu wyglądu restauracji, marka kontynuuje rozwój strategii w oparciu o rzetelne badania wśród konsumentów. Strategia ta umożliwi zdobycie większej liczby klientów i wzrost przychodów. Innowacje będą dla rozwoju marki siłą napędową w 2016 r. i kolejnych latach" - powiedział Palleschi.
Firma TGI Fridays, założona w Nowym Jorku w 1965, będąca własnością spółek Sentinel Capital Partners i Tri-Artisan Capital Partners, posiada ponad 900 restauracji w 61 krajach. Fridays to oryginalna sieć restauracji typu casual dining oferujących również dania z grilla, tradycyjne dania kuchni amerykańskiej i kultowe napoje serwowane przez przyjazną obsługę. Głównym zamysłem towarzyszącym założeniu sieci Fridays było stworzenie miejsca, w którym ludzie mogliby spotykać się i wspólnie cieszyć swobodną piątkową atmosferą. Idei tej przyświeca hasło "In Here, It’s Always Friday" ("U nas piątek jest codziennie").

więcej informacji:
Powiązane tematy:
-
Stava: 10 kluczowych trendów, które trzeba znać, aby przetrwać na rynku gastronomicznym
-
Pierwsze półrocze 2018 r. gastronomii w 10 punktach (podsumowanie)
-
Orzo otwiera lokal w Poznaniu
-
Food Show 2018: Polska gastronomia u progu wielkiego rozkwitu
-
Polski rynek gastronomiczny wart już 36 mld zł (raport)
-
Współwłaściciel Senses: Celujemy w kolejną gwiazdkę
-
Współwłaściciel restauracji Senses: W Polsce jest gonitwa za modą w kuchni
-
Orzo – nowy koncept w miejsce Aioli na Placu Konstytucji
-
Łódzki rynek gastronomiczny z coraz większym potencjałem
-
I półrocze w branży gastronomicznej – podsumowanie
- Pomoc KE dla Ukrainy zagrozi polskiemu drobiarstwu?
- Wpływ wojny na rynek żywnościowy przejawia się na kilku płaszczyznach
komentarze (0)