Portal Spożywczy - FMCG, handel, rynek spożywczy

Partnerzy portalu
  • partner portalu
  • partner portalu
  • partner portalu
HoReCa

Usprawnienia cyfrowe w gastronomii. W którą stronę zmierza branża?

  • Autor: oprac. OW
  • Data: 25-01-2023, 14:18
Prawie co drugi Polak nie chce kontaktować się z kelnerem podczas składania zamówienia. Metody zbliżeniowe zyskują więc na znaczeniu.
Usprawnienia cyfrowe w gastronomii. W którą stronę zmierza branża?
Usprawnienia cyfrowe w gastronomii. W którą stronę podąża branża? Fot. shutterstock

Usprawnienia cyfrowe w gastronomii

Usprawnienia cyfrowe w ciągu 5 lat mogą dodać 5,4 pkt procentowego do całkowitej stopy wzrostu sektora gastronomii – wynika z badania Adyen Retail Report. Wśród wielogłosu trendów i strategii marketingowych pojawia się potrzeba zrozumienia, które innowacje faktycznie przyniosą firmom z tego sektora pięciogwiazdkowe opinie od klientów. Co ma przyciągnąć ich uwagę w nadchodzących miesiącach?

Niektóre udogodnienia wprowadzone w celu bezpiecznego zminimalizowania kontaktu osobistego, takie jak składanie zamówień z wyprzedzeniem za pośrednictwem aplikacji mobilnych czy zamawianie na platformach dostawczych, stały się już standardem. Nadal nie wszędzie jednak znajdziemy powiązane z nimi owoce nowoczesnej technologii – a co ważniejsze, odpowiedzi na oczekiwania klientów.

Dalsza część artykułu (86%) jest dostępna dla zarejestrowanych subskrybentów serwisu, którzy wykupili dostęp do usługi "Strefa premium". lub poznaj nasze plany abonamentowe i wybierz odpowiedni dla siebie

komentarze (0)

Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

Powiązane tematy:

Bądź na bieżąco!Subskrybuj nasz newsletter
Obserwuj nas

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!