Vending: Rośnie zapotrzebowanie firm i instytucji na wodę i kawę z automatów
- Autor: www.portalspozywczy.pl / pr
- Data: 28-06-2017, 12:05

- Zwłaszcza latem rośnie zapotrzebowanie firm i instytucji na wodę i kawę z automatów, obecnie możemy mówić wręcz o boomie w tym segmencie rynku vendigowego – mówi Andrzej Nartowicz, prezes Ideal Group.
– To świadczy o rosnącej świadomości tych instytucji i potrzebie zapewnienia dostępu do dobrej jakościowo wody i kawy zarówno personelowi, jak i klientom oraz osobom odwiedzającym. Poza tym, taki sposób dystrybucji napojów jest wygodny, higieniczny i konkurencyjny cenowo w stosunku do innych rozwiązań – dodaje.
Jeden z większych zawartych ostatnio kontraktów Ideal Group to umowa z centralą Państwowego Funduszu Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych w Warszawie, gdzie stanęło kilkanaście dystrybutorów wody.
- Jeśli nasze urządzenia sprawdzą się, jest realna szansa na rozszerzenie tego kontraktu także na oddziały PFRON w Polsce i dużo większą ilość dostarczanych dystrybutorów wody – dodaje Andrzej Nartowicz.
Woda jest bezpłatna, a koszt eksploatacji dystrybutora jest stały, niezależnie od ilości spożytej wody.
Często w parze z zamówieniami na dystrybutory wody idzie zapotrzebowanie na dostęp do kawy z automatów – tym bardziej, że klient ma pakiet korzyści wynikający z tytułu podwójnej usługi.
Ideal Group działa od 2003 r. i obecnie jest jednym z największych operatorów na polskim rynku vendingowym oraz właścicielem kilku marek handlowych.
więcej informacji:
Powiązane tematy:
-
Opole: ruszył automat sprzedający owoce i warzywa
-
Wielkopolskie: Trzej koledzy okradli automat z produktami CBD
-
Branża vendingowa też potrzebuje pomocy
-
Niemcy: Rośnie popularność automatów vendingowych z mięsem
-
Graal: Inwestujemy przede wszystkim w innowacyjność
-
Automaty do kawy Ideal Cafe w zakładach bukmacherskich i na lodowisakch
-
Szykuje się rewolucja w żywieniu pracowników
-
WKG 2017: Skuteczne dostosowanie się do wymagań współczesnego klienta - relacja + galeria zdjęć
-
WKG 2017: Jak dostosować się do wymagań współczesnego klienta?
-
Kawa24.pl z Rzeszowa rozwija sieć vendingową
komentarze (0)