Partnerzy portalu
  • partner portalu
  • partner portalu
  • partner portalu
  • partner portalu

WFTA: 3 zmiany oferty turystyki kulinarnej w Polsce

  • Autor: portalspozywczy za: tastepoland.pl
  • Data: 31-01-2018, 11:43
Światowe Stowarzyszenie Podróży Kulinarnych, World Food Travel Association opublikowało raport pt. "State of the Food Tourism Industry 2018 Annual Report". Znacznie więcej miejsca niż innym krajom europejskim poświęcono w nim Polsce.
WFTA: 3 zmiany oferty turystyki kulinarnej w Polsce
fot. shutterstock

Jak zaznaczono w raporcie World Food Travel Association, pierwszy etap rozwoju turystyki kulinarnej w Polsce nastąpił wraz z pojawieniem się festiwali żywności. W założeniu kierowane były do lokalnych społeczności, gdzie miejscowi producenci dostarczali to, co udało się im wytworzyć. Oferta zazwyczaj była dość prosta, pozbawiona silnego brandingu (budowania świadomości marki) i obejmujące głównie tradycyjne produkty spożywcze. Dziś nie można zliczyć różnego rodzaju imprez poświęconych jedzeniu odbywających się na terenie kraju, a oferta i jakość produktów systematycznie się poprawia.

Na przestrzeni ostatnich kilku lat można było zaobserwować też zmianę oferty turystyki kulinarnej w Polsce, na co wpływ ma zróżnicowanie jej odbiorców. Raport wymienia 3 takie zmiany:

Dalsza część artykułu jest dostępna dla subskrybentów Strefy Premium PortaluSpożywczego.pl lub poznaj nasze plany abonamentowe i wybierz odpowiedni dla siebie

Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

Powiązane tematy:

Bądź na bieżąco!Subskrybuj nasz newsletter
Obserwuj nas

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!