WFTA: 3 zmiany oferty turystyki kulinarnej w Polsce
- Autor: portalspozywczy za: tastepoland.pl
- Data: 31-01-2018, 11:43

Jak zaznaczono w raporcie World Food Travel Association, pierwszy etap rozwoju turystyki kulinarnej w Polsce nastąpił wraz z pojawieniem się festiwali żywności. W założeniu kierowane były do lokalnych społeczności, gdzie miejscowi producenci dostarczali to, co udało się im wytworzyć. Oferta zazwyczaj była dość prosta, pozbawiona silnego brandingu (budowania świadomości marki) i obejmujące głównie tradycyjne produkty spożywcze. Dziś nie można zliczyć różnego rodzaju imprez poświęconych jedzeniu odbywających się na terenie kraju, a oferta i jakość produktów systematycznie się poprawia.
Na przestrzeni ostatnich kilku lat można było zaobserwować też zmianę oferty turystyki kulinarnej w Polsce, na co wpływ ma zróżnicowanie jej odbiorców. Raport wymienia 3 takie zmiany:
komentarze (0)