Partnerzy portalu
partner portalu partner portalu
HoReCa

Wiceprezes Da Grasso: Nie mamy ambicji być największą z polskich sieci

Rozpoczęty rok temu rebranding był dobrym pomysłem. Nasza marka stała się bardziej rozpoznawalna, a poziom zadowolenia klientów lokali Da Grasso znacznie wzrósł - mówi Magdalena Piróg, wiceprezes spółki. - Obecnie nie mamy ambicji być największą z polskich sieci. Dużo bardziej zależy nam na tym, aby pizzerie Da Grasso były wśród klientów lokalami pierwszego wyboru – dodaje.

Wiceprezes Da Grasso: Nie mamy ambicji być największą z polskich sieci
Magdalena Piróg, wiceprezes zarządu Da Grasso ds. rozwoju sieci

Sieć pizzerii Da Grasso skończyła właśnie 18 lat. Jednocześnie to także 1 rok Spółki w nowym brandingu, polegającym na zmianie logotypu, gruntownej modyfikacji wystroju lokali oraz stworzeniu jednolitej komunikacji marketingowej zgodnej z hasłem „Dobrzy przyjaciele, Dobra zabawa, Pyszna pizza. Dodatkowo wprowadzono skróconą kartę menu, opartą na specjalnie stworzonych postaciach rodziny Grasso. Poza zmianami wizerunkowymi i marketingowymi, skupiono się także na zmianach biznesowych, usprawniających funkcjonowanie spółki i jej partnerów. Wdrożono system zamówień online, a także ujednolicono standardy obsługi i stroje dostawców - Pizza Rider'ów. Według szacunków zarządu Da Grasso, działania te mogą wpłynąć na wzrost dochodów franczyzobiorców nawet do 30 proc. do końca 2014 roku.

Początki Da Grasso sięgają 1996 roku, kiedy uruchomiona została pierwsza pizzeria. Założyła ją grupa łódzkich przyjaciół, którzy chcieli uruchomić swój pierwszy biznes. Zdecydowali się na gastronomię. Wybór okazał się "strzałem w dziesiątkę". Już po kilku miesiącach działalności pojawiło się mnóstwo zapytań o uruchamianie podobnych lokali. Początkowo pizzerie otwierali znajomi znajomych dzieląc się przy tym swoimi doświadczeniami i wsparciem. Ogromne zainteresowanie szybko jednak przeobraziło Da Grasso w koncepcję franczyzową.

Obecnie sieć liczy 184 pizzerie w blisko 150 miastach całej Polski, z czego dwa lokale należą do spółki administrującej Da Grasso Sp. z o.o. Działalność sieci opiera się na umowach franczyzowych, a udział partnerów zewnętrznych to aż 99 proc. wszystkich lokali.

Podobał się artykuł? Podziel się!

więcej informacji:

Magdalena Piróg RSS ALERT    /    Da Grasso RSS ALERT    /    sieć pizzerii RSS ALERT    /    pizzeria Da Grasso RSS ALERT    /    pizzerie RSS ALERT    /    franczyza RSS ALERT    /    franczyza Da Grasso RSS ALERT

KOMENTARZE (2)



FORUM TYMCZASOWO NIEDOSTĘPNE

W zwiazku z ciszą wyborczą możliwość dodawania komentarzy została tymczasowo zablokowana.

  • konsument 2014-02-05 19:43:26
    ile jest sera w waszej pizzy?
  • zainteresowany 2014-02-05 21:34:56
    Początki Da Grasso sięgają 1996 roku, kiedy uruchomiona została pierwsza pizzeria. Założyła ją grupa łódzkich przyjaciół, Może napiszecie grupa jakich przyjació,?ł żeby było wiadomo o kim mowa ? Czy może ktoś się wstydzi powiedzieć o co chodzi

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!