Partnerzy portalu
  • partner portalu
  • partner portalu
  • partner portalu

Wspólna kanapka Burger Kinga i McDonald’sa marketingowym strzałem w dziesiątkę

Zdaniem Edwina Zasady, social media director w K2 Media, propozycja Burger Kinga skierowana do McDonald’s ws. stworzenia wspólnej kanapki, był bardzo dobrym pomysłem marketingowym, który przyniósł zamierzone rezultaty - informują Wirtualnemedia.pl.
  • Autor: Wirtualnemedia.pl
  • Data: 28-08-2015, 12:30

Wirtualnemedia.pl przypominają, że Burger King zamieścił przedwczoraj na łamach "The New York Times” i "Chicago Tribune” reklamę, w której w formie listu zwraca się do dyrekcji McDonald’s z propozycją stworzenia wspólnego produktu. Nowa kanapka, pod nazwą McWhooper, miałaby stanowić połączenie dwóch flagowych burgerów oby firm - Big Maca i Whoopera.

Nowy produkt pojawiłby się na rynku 21 września, tj. z okazji Międzynarodowego Dnia Pokoju ONZ.

Kierownictwo McDonald's odrzuciło propozycję konkurencji. 

Zdaniem cytowanego przez Wirtualnemedia Edwina Zasady, pomysł Burger Kinga ocenić należy jako marketingową perełkę, a samej firmie udało się "utrzeć nosa" swym największym konkurentom.

Ekspert przypomina, że pomysł niezwykle spodobał się obserwatorom, i stał się bardzo popularny także w internecie. Z tego powodu o całej propozycji zaczął mówić cały świat.

Jak dodaje, akcja będzie miała swój ekwiwalent reklamowy dla Burger Kinga.

Cały tekst czytaj w serwisie Wirtualnemedia.pl.

 

Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

Powiązane tematy:

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.
Bądź na bieżąco!Subskrybuj nasz newsletter
Obserwuj nas

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do odwołania zgody oraz prawo sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl. Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania dokonanego przed jej wycofaniem.

W dowolnym czasie możesz określić warunki przechowywania i dostępu do plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej.

Jeśli zgadzasz się na wykorzystanie technologii plików cookies wystarczy kliknąć poniższy przycisk „Przejdź do serwisu”.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!