Wystrój lokalu gastronomicznego, muzyka i zapachy są jak opakowanie produktu
- Autor: portalspozywczy.pl, pr
- Data: 14-04-2014, 12:32
Goście restauracji i punktów gastronomicznych, kupują nie tylko posiłki, ale w dużym stopniu płacą także za wspomnienia i wrażenia, jakie wynoszą ze sobą do domu. Bardzo często, nawet z pozoru nieistotne kwestie i detale zmysłowe składające się na atmosferę lokalu i jego klimat otoczenia, okazują się niezmiernie ważne. Wystrój, muzyka, wygodne siedzenia, zapachy w pomieszczeniu czy też kształt i waga zastawy stołowej, potrafią doskonale oddać charakter danego miejsca.
- Człowiek w dużej mierze podejmuje decyzje oraz wydaje subiektywne oceny pod wpływem emocji i percepcji zmysłowej otoczenia. Aspekty te można umiejętnie kształtować i wpływać na nie za pomocą działań marketingu sensorycznego. W przypadku, restauracji obok oczywistych doznań smakowych, warto zadbać o doznania dźwiękowe, zapachowe, wzrokowe oraz dotykowe. Dzięki tak kompleksowej strategii multisensorycznej, lokal z pewnością będzie posiadł swój wyjątkowy i niepowtarzalny klimat oraz wyróżni się na tle konkurencji - ocenia Aleksandra Potrykus-Wincza, Country Manager Poland & Baltics w Mood Corporation.
komentarze (0)