Liderem jest filet z piersi kurczaka 1 kg luz promowany ponad 260 razy. Najatrakcyjniejszą cenę na ten produkt proponowała sieć Topaz - 10,49 zł. Dwa kolejne produkty z listy to łopatka wieprzowa bez kości 1 kg luz ( najtaniej w E.Leclerc - 8,99 zł) i szynka wieprzowa bez kości 1 kg luz (cena minimalna 9,99 zł w E.Leclerc i Kaufland).
Wśród warzyw najczęściej promowane były pomidory 1 kg luz, rzodkiewka pęczek 1 szt. i ziemniaki młode 1 kg luz. Listę "TOP 10 SKU" zamyka pomarańcza 1 kg luz, którą najtaniej można było kupić w sieci carrefour w cenie 1,69 zł.
W kategoriach FMCG najczęściej promowano kawy i napoje. Na pierwszym miejscu znalazła się Jacobs Cronat Gold kawa rozpuszczalna 200 g słoik (ponad 150 wystąpień w gazetkach), dostępna w E.Leclerc (w lutym i w maju) w atrakcyjnej cenie 18,99 zł. Kolejna na liście to Smakowita mix z masłem 500 g. Wśród liderów znalazły się również dwie kolejne kawy Kraft: Jacobs Kronung kawa mielona 250 g vacuum oraz Jacobs Kronung kawa rozpuszczalna 200 g słowik, a także propozycja Nestle Nescfae Sensazione Creme kawa rozpuszczalna 200 g słoik.
Najczęściej promowanym napojem okazało się Frugo napój mocno zielony 250 ml w butelce. Na top listę weszły też Coca- Cola Regular napój gazowany 1 l pet i Kasztelan Niepasteryzowane piwo jasne 5,7 proc. 500 ml w butelce. Jedynym niespożywczym produktem był Regina Rumiankowy papier toaletowy 8 szt. (najniższa cena 6,49 zł w Auchan), który zajął w rankingu 4 miejsce i był promowany ponad 120 razy.
Artykuł przygotowany na podstawie gazetek do benchmarku w okresie 01.01.2012 - 30.06.2012.
Czytaj więcej w serwisie dlahandlu.pl
Szukasz lokalu handlowego do wynajęcia? Zobacz oferty na PropertyStock.pl

komentarze (0)