Partnerzy portalu
partner portalu partner portalu

Mars wspiera fundusz na rzecz poprawy życia dzikich zwierząt

Program Narodów Zjednoczonych ds. Rozwoju (UNDP), FINCH oraz współzałożyciel firma Mars, Incorporated ogłosili inicjatywę, która ma wpłynąć na poprawę życia zwierząt na całym świecie. Wzywają reklamodawców do przekazania odsetka swoich wydatków na media dla ochrony przyrody i dobrostanu zwierząt.

Mars wspiera fundusz na rzecz poprawy życia dzikich zwierząt
fot. materiały prasowe

Partnerzy inicjatywy „The Lion’s Share” przekażą do funduszu 0,5 procent swoich wydatków z każdej reklamy, w której wykorzystany jest wizerunek zwierząt. Zgromadzone w ten sposób środki zostaną wykorzystane na pomoc zwierzętom oraz ich siedliskom na całym świecie. Firma Mars jest pierwszym partnerem reklamowym Funduszu „The Lion’s Share”.

– Zwierzęta występują w 20 procentach wszystkich reklam, które oglądamy. Nie zawsze jednak otrzymują taką pomoc, na jaką zasługują. Aż do teraz – powiedział specjalny ambasador Funduszu „The Lion’s Share”, sir David Attenborough.

– Fundusz „The Lion’s Share” pokazuje, że  wprowadzając niewielkie zmiany na lepsze jeszcze dziś, mamy możliwość wywarcia bezprecedensowego, pozytywnego wpływu jutro – dodał sir David Attenborough.

Celem funduszu, który będzie działał pod egidą UNDP, jest zgromadzenie 100 mln dolarów rocznie przez okres trzech lat. Zebrane w ten sposób środki zasilą szereg programów na rzecz ochrony przyrody i dobrostanu zwierząt, realizowanych przez ONZ oraz organizacje społeczne. Wśród pozostałych partnerów znajdują się sieć agencji reklamowych BBDO oraz wiodąca firma pomiarowa Nielsen.

– Dzika przyroda i jej siedliska przechodzą obecnie kryzys. Tracimy gatunki w niespotykanym wcześniej tempie, które – wedle szacunków – jest tysiąckrotnie wyższe od naturalnego tempa wymierania. „The Lion’s Share” to pomysł, który jest równie innowacyjny, co prosty, i który będzie miał realny wpływ na przyszłość zwierząt, ich siedlisk i naszej planety – powiedział administrator Programu Narodów Zjednoczonych ds. Rozwoju, Achim Steiner.

Andrew Clarke, Chief Marketing and Customer Officer w firmie Mars, będącej współzałożycielem funduszu, powiedział, że fundusz będzie dla biznesu skutecznym sposobem pozostawienia po sobie trwałego dziedzictwa. Stwierdził, że „ ‘The Lion’s Share’ jest dokładnie taką ambitną inicjatywą, jakiej potrzebujemy, żeby zadbać o zdrowie planety, na której każdy – również zwierzęta – może się rozwijać. Dla firmy Mars to kolejny krok, który pokazuje, jak żyjemy naszymi zobowiązaniami zawartymi w planie Zrównoważonego Rozwoju w Jednym Pokoleniu (Sustainable in a Generation Plan)”.

więcej informacji:

Mars RSS ALERT    /    The Lion’s Share RSS ALERT    /    kampania społeczna RSS ALERT    /    ochrona zwierząt RSS ALERT

KOMENTARZE (0)



FORUM TYMCZASOWO NIEDOSTĘPNE

W zwiazku z ciszą wyborczą możliwość dodawania komentarzy została tymczasowo zablokowana.

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!