Audyt był przeprowadzony na zlecenie sieci handlowej Carrefour dla której Eurosnack będzie produkować bezglutenową chrupkę kukurydzianą 60 g pod marką Disney.
Eurosnack S.A. może już oficjalnie używać znaku przekreślonego kłosa, którym oznacza się produkty bezglutenowe. Tym samym jest całkowicie gotowa do rozpoczęcia projektu dla sieci handlowej Carrefour.
Chrupka kukurydziana została jednym z produktów, które francuska sieć handlowa będzie sprzedawać w opakowaniach z bajkowymi postaciami na licencji Disneya. Sprzedaż produktu na licencji Disneya rozpocznie się w IV kwartale br. Eurosnack pod koniec lipca pomyślnie przeszedł szczegółowy audyt z HACCP zlecony przez Carrefour.
Udział w projekcie marki Disney jest rozszerzeniem dotychczasowej współpracy obu podmiotów.
Eurosnack S.A. jest jednym z wiodących producentów oraz dystrybutorów słonych przekąsek (m.in. chrupek kukurydzianych naturalnych i smakowych) a także biszkoptów. Swoje produkty oferuje pod markami własnymi: "Chrupcie" oraz "Lajkonik". Model biznesowy firmy opiera się na współpracy z hurtowniami oraz dużymi sieciami detalicznymi, takimi jak: Tesco Polska, Carrefour Polska, Eko Holding, Netto, czy też E'Leclerc.
komentarze (0)