Partnerzy portalu
  • partner portalu
  • partner portalu
  • partner portalu
  • partner portalu

Legia oficjalnie z Pepsico. Firma będzie dystrybuować napoje i przekąski w ponad 20 punktach na stadionie

  • Autor: www.portalspozywczy.pl
  • Data: 03-08-2011, 14:37
PepsiCo, poprzez umowę z Legią Warszawa, została sponsorem tytularnym stadionu przy ul. Łazienkowskiej 3, uzyskując prawo do jego brandingu oraz dystrybucji napojów i przekąsek ze swojej linii produktowej w ponad 20 punktach na stadionie. Na czas trwania porozumienia obowiązywać będzie nazwa marketingowa stadionu "Pepsi Arena". Umowa została zawarta na okres trzech lat.
Legia oficjalnie z Pepsico. Firma będzie dystrybuować napoje i przekąski w ponad 20 punktach na stadionie
Szczegóły porozumienia zostały ogłoszone na oficjalnej konferencji prasowej na stadionie Legii

W ramach umowy nad wejściami na stadion pojawią się cztery neony z nazwą "Pepsi Arena". Dodatkowe elementy brandingu znajdą się m.in. wzdłuż balustrady trybuny górnej, na bandach otaczających płytę boiska, na parkingu i promenadzie stadionu, a także wewnątrz trybun w klubie biznesowym i w hallu obok sali konferencyjnej dla mediów.

Ponadto - jak powiedziała Anna Tutak-Kordyl, dyrektor generalna kategorii napojów Pepsi-Cola General Bottlers Poland, Pepsi ma prawo do wykorzystywania stadionu do organizacji wydarzeń pozasportowych, głównie imprez muzycznych, które ma już w planie.

Jak zastrzega Paweł Kosmala, prezes zarządu Klubu Piłkarskiego Legia Warszawa, wartość umowy objęta jest tajemnicą handlową. Niektóre media sugerują, że jest to 6 mln zł.

Współpraca z Klubem Piłkarskim Legia Warszawa jest pierwszą tego typu inwestycją PepsiCo w Europie. Jest efektem globalnego projektu "Pepsi Refresh", inicjatywy, która ma na celu ożywianie miejsc i obszarów życia bliskich lokalnym społecznościom. Nie wykluczone są kolejne tego typu inwestycje w naszym kraju.

- Jesteśmy otwarci i myślimy szeroko. Marki Pepsi są już obecne na innych stadionach w Polsce, głównie jeśli chodzi o dystrybucję produktów (Cracovia, Polonia, Ergo Arena) czy sponsorowanie drużyn - dodaje Anna Tutak-Kordyl.

Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum
  • rozczarowany 2011-08-03 19:31:42

    tytuł artykułu: dystrybucja napojów i przekąsek w 20 tyą punktach na stadionie?!!! (dopiero póżniej wyjaśniacie,że chodzi o branding w 20 tyś miejsc)- robicie z ludzi balona, bądżcie precyzyjni bo schodzicie do poziomu Pudelka

    Odpowiedz

Powiązane tematy:

Partnerzy serwisu
  • partner portalu
  • partner portalu
Bądź na bieżąco!Subskrybuj nasz newsletter
Obserwuj nas

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!