• partner portalu
  • partner portalu
  • partner portalu
Partnerzy portalu

CH Ursynów chwali się dobrymi wynikami w czasie pandemii

Centrum Handlowe Ursynów, które zarówno w całym 2020 roku, jak i w I kwartale 2021 roku wielokrotnie odnotowało satysfakcjonujące wskaźniki odwiedzin i sprzedaży oraz pozyskało aż czterech nowych najemców.
  • Autor: informacja prasowa
  • Data: 16-06-2021, 14:53
CH Ursynów chwali się dobrymi wynikami w czasie pandemii
CH Ursynów z czterema nowymi najemcami i dobrymi wynikami w czasie pandemii. fot. mat. pras.

W ostatnich miesiącach do grona najemców warszawskiego CH Ursynów dołączyły cztery firmy: AquaEL Zoo (sieć zoologiczna, w której można nabyć zwierzęta domowe oraz artykuły do ich przechowywania, żywienia i pielęgnacji), Kodano Optyk (sieć oferująca marki okularów korekcyjnych oraz przeciwsłonecznych, takich jak: Ray-Ban, Vogue, Versace, Solano oraz wiele innych), a także Mister Minit (specjalizujący się m.in. w naprawie obuwia i dorabianiu kluczy) oraz Strefa Diet (oferująca spożywcze bioprodukty i ekologiczne artykuły dopasowane do różnych rodzajów diet).  Na początku 2021 roku w CH Ursynów pojawił się także nowy showroom firmy Electrotile, specjalizującej się w instalacjach fotowoltaicznych.

CH Ursynów - nowi najemcy

– Pomimo pandemii i licznych obostrzeń obowiązujących dla wielu gałęzi handlu, w CH Ursynów notowaliśmy stałą, wysoką frekwencję. Zawdzięczamy to obecnemu doborowi najemców, z których duża część mogła działać nawet w okresie podwyższonych restrykcji, co zapewniło nam utrzymanie wysokiego wskaźnika footfall. Na silną pozycję centrum wskazują również nasi nowi najemcy, którzy dołączyli do nas w tak szczególnym momencie. Teraz koncentrujemy się na dalszym zapewnianiu bezpieczeństwa klientom i pracownikom, po cichu licząc, że trzecia fala pandemii była jednocześnie ostatnią – mówi Piotr Brzozowicz, dyrektor Centrum Ursynów.

Szukasz lokalu handlowego do wynajęcia? Zobacz oferty na PropertyStock.pl

Tomasz Płuciennik, dyrektor ds. operacji i efektywności sieci sprzedaży RTV EURO AGD, która posiada swój salon w CH Ursynów, wskazuje, że w czasie pandemii znacząco zmieniły się zachowania konsumentów.

– Nasza sieć działa w modelu omnichannel, ale klienci wciąż najchętniej dokonują zakupów w sklepach stacjonarnych, w których nie tylko mogą obejrzeć produkty na żywo, ale również omówić swój wybór z doradcą. W związku z pandemią zmieniło się jednak podejście klientów do wizyt
w sklepie. Klienci najczęściej przychodzą po konkretny produkt, są zdecydowani na zakup, więc wizyty są krótsze i bardziej efektywne. Ten trend obserwujemy w całej naszej sieci, także w CH Ursynów – tłumaczy Płuciennik i dodaje że zarówno RTV EURO AGD, jak i całe CH Ursynów od początku pandemii dokładają wszelkich starań, aby zapewnić klientom możliwie największy komfort zakupów.

– W związku z pandemią wdrożyliśmy szereg środków prewencyjnych, takich jak środki ochrony dla klientów i pracowników, systematyczne odkażanie powierzchni częstego kontaktu, przesłony pleksi oraz komunikację przypominającą o zasadach COVID. Jesteśmy także w stałym kontakcie z właścicielami centrów handlowych, również z CH Ursynów, co pozwala nam na spójną realizację zaleceń z korzyścią dla bezpieczeństwa klientów – podkreśla Płuciennik.

Powiązane tematy:

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

NEWSLETTER

Bądź na bieżąco!

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do odwołania zgody oraz prawo sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl. Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania dokonanego przed jej wycofaniem.

W dowolnym czasie możesz określić warunki przechowywania i dostępu do plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej.

Jeśli zgadzasz się na wykorzystanie technologii plików cookies wystarczy kliknąć poniższy przycisk „Przejdź do serwisu”.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!