Partnerzy portalu partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu

Agencja reprezentująca FoodCare: Zrobiliśmy pierwszy krok, by przedstawić ofertę FoodCare w USA

Agencja California Promotion potwierdziła serwisowi portalspozywczy.pl, że reprezentuje firmę FoodCare w rozmowach z gwiazdami sportu, golfistami, siatkarzami, piłkarzami, koszykarzami czy kierowcami rajdowymi. - Mogę potwierdzić, że jedną z gwiazd, współpracą z którą FoodCare jest zainteresowany jest Tiger Woods - zapewniła Claudia Chmielewska, Marketing Manager w California Promotion House.

Agencja reprezentująca FoodCare: Zrobiliśmy pierwszy krok, by przedstawić ofertę FoodCare w USA
FoodCare szuka w USA gwiazd, które miałyby promować ich produkty

Wyjaśniła również, że jej firma jest odpowiedzialna za kontakt z biurem IMG i Markiem Steinbergiem, reprezentującymi Tigera Woodsa.

Kilka dni temu Mark Steinberg odpowiedział nam, że nie prowadzi rozmów w sprawie współpracy z FoodCare ani nie jest zainteresowany ich prowadzeniemi.

Tymczasem Claudia Chmielewska oświadczyła, że jej agencja wykonała już pierwszy krok, by przedstawić ofertę FoodCare.

W zeszłym tygodniu FoodCare ogłosił, że rozpoczął rozmowy z Tigerem Woodsem chcąc wzmocnić markę Tiger. Obecnie firma może jednak promować jedynie markę Black, na reklamę i sprzedaż pozostałych napojów, z oznaczeniem "tiger", FoodCare otrzymał zakaz sądu. Stąd prawdopodobnie rozmowy mogłyby dotyczyć marki Black. Na pytanie jaki jest cel negocjacji ze znanym golfistą, przedstawicielka agencji odpowiedziała: - W tym momencie nie ma powodu, aby informować media o przyszłych działaniach - jest zdecydowanie za wcześnie, nie mamy żadnej (negatywnej czy pozytywnej) decyzji w tej sprawie jeszcze - stwierdziła Claudia Chmielewska.

czytaj także:
FoodCare chce mieć nową twarz dla Tigera - rozmawia z Tigerem Woodsem

Podobał się artykuł? Podziel się!

więcej informacji:

California Promotion RSS ALERT    /    konflikt wokół Tigera RSS ALERT    /    Tiger Woods RSS ALERT    /    Claudia Chmielewska RSS ALERT    /    Tiger RSS ALERT    /    FoodCare RSS ALERT

KOMENTARZE (7)

  • / 2011-04-15 11:40:50
    jest jeszcze Stallone (Rocky) ,pioseneczka jest - i jedziesz dalej
  • Hekt0r 2011-04-15 11:43:43
    taaaaaaaaaaaaaaa no no n0o i co jszcze?! [Moderator: Fragment komentarza usunięty ze względu na naruszenie zasad Forum. Redakcja prosi o zachowanie kultury dyskusji]
  • Faustus 2011-04-15 11:49:57
    FC prowadzi rozmowy z amerykanskimi siatkarzami, pilkarzami, golfistami, dentystami, gospodyniami, szambonurkami, itd. itp. Pierwszy krok na drodze do podboju amerykanskiego rynku FMCG zostal wykonany... Wyczuwa sie oddech Historii, zapamietajmy ta wiekopomna chwile...
  • Głupoty 2011-04-15 11:56:11
    Ale bzdury = nic nie dowiedzieliśmy się. Po co to publikować?
  • Kłamstwo zawsze wychodzi 2011-04-15 12:34:32
    Totalna wpadka FC. (Moderator: Fragment komentarza usunięty ze względu na naruszenie zasad Forum. Redakcja prosi o zachowanie kultury dyskusji) Wiedzą to nawet dzieci - i od nich chyba warto osobom dorosłym sie uczyć. Polecam tego typu lektury.

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 3.237.178.91
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!