Partnerzy portalu partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu

Agent Tigera Woodsa: Nie jesteśmy zainteresowani rozmowami z FoodCare

Mark Steinberg, agent Tigera Woodsa pytany przez portalspozywczy.pl zaprzeczył, jakoby ten najbogatszy sportowiec świata prowadził rozmowy z FoodCare. Polska firma chciałaby, by został on twarzą napoju. - Rozmowy prowadzimy od stycznia. W naszym imieniu działa California Promotion - odpowiada Elżbieta Socha, reprezentująca FoodCare.

Agent Tigera Woodsa: Nie jesteśmy zainteresowani rozmowami z FoodCare
fot. www.golf24.pl

4 kwietnia FoodCare oficjalnie ogłosił, że prowadzi rozmowy z Tigerem Woodsem, który miałby zostać twarzą jego, flagowego dotychczas, napoju. Elżbieta Socha z agencji reprezentującej FoodCare podkreśla, że pierwszy kontakt w tej sprawie wykonano już w styczniu.

- W rozmowach między innymi z Tigerem Woodsem reprezentuje firmę FoodCare firma California Promotion - mówi nam Elżbieta Socha. - Po naszej stronie temat współpracy prowadzi Paulina Włodarska i Yossarian Malewski - dodaje.

Tymczasem Mark Steinberg na pytanie serwisu portalspozywczy.pl, na jakim etapie są prowadzone rozmowy odpowiedział: - Nie prowadzimy rozmów i nie jesteśmy nimi zainteresowani. Według naszych informacji, Mark Steinberg jest jedyną osobą, która reprezentuje Tigera Woodsa w tego typu negocjacjach.

Jak zapewniają przedstawiciele FoodCare, obecne rozmowy dotyczą promocji marki Black. A co, jeśli negocjacje nie powiodą się?

- Na liście jest jeszcze kilka nazwisk, niemniej jednak Tiger Woods był pierwszym i naturalnym wyborem w zakresie współpracy z marką Black i mamy nadzieję również Tiger i Tiger Black, ale w tej chwili zgodnie z postanowieniem sądu możemy rozmawiać tylko o marce Black. Mamy nadzieje, ze dojdzie do finalizacji rozmów, ale niestety o szczegółach nie mamy prawa w tej chwili rozmawiać - dodaje Elżbieta Socha.

FoodCare o prawa do marki Tiger obecnie walczy przed sądami z Dariuszem Michalczewskim i jego fundacją "Równe Szanse". Polski bokser udzielił licencji firmie Maspex, która dziś jako jedyna może promować i sprzedawać napój z oznaczeniem "tiger" (na początku marca Sąd Apelacyjny podtrzymał zakaz dla FoodCare).

Podobał się artykuł? Podziel się!

więcej informacji:

Tiger Woods RSS ALERT    /    FoodCare RSS ALERT    /    konflikt wokół Tigera RSS ALERT

KOMENTARZE (20)

  • d 2011-04-13 09:00:58
    Ale se PR zrobił Pspozywczy:))))
  • golffan 2011-04-13 09:05:54
    A czemu taki krótki artykulik? Myślałem, że będzie rozwinięcie
  • Dzicz 2011-04-13 09:07:01
    No to Foodcare pokazał swoje prawdziwe oblicze
  • Kłamstwa FC 2011-04-13 09:07:30
    Moderator: Komentarz usunięty ze względu na naruszenie zasad Forum. Redakcja prosi o zachowanie kultury dyskusji
  • Kompromitacja foodcare 2011-04-13 09:18:16
    Pewnie California Promotion bierze ładną kaskę i nic nie robi a Foodcare się kompromituje!!! Brawo sami się zniszczą

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 3.239.33.139
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!