Partnerzy portalu
partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu

Agros Nova wchodzi w kategorię napojów energetyzujących i funkcjonalnych gum do żucia

Agros Nova pioniersko buduje na polskim rynku nową kategorię produktową - gum funkcjonalnych, pod marką DrWitt. Z nową marką Demon firma debiutuje też na rynku napojów energetyzujących, którego wartość sięga blisko 800 mln zł.

Agros Nova wchodzi w kategorię napojów energetyzujących i funkcjonalnych gum do żucia
Na zdj. Marek Sypek, prezes spółki Agros-Nova

Gumy funkcjonalne DrWitt spełniają rolę podobną do suplementów diety, ale podane w formie gumy do żucia oddziaływają na organizm szybciej niż tabletki czy płyny. Atutem produktu będzie szeroka dostępność (w sklepach, sieciach drogeryjnych, na stacjach, w aptekach), łatwość i przyjemność aplikacji oraz konkurencyjna cena w stosunku do produktów substytucyjnych. Od 7 maja gumy DrWitt dostępne są w sieci drogerii Rossmann na terenie całego kraju. Produkt ma pomagać w odchudzaniu, walce ze stresem czy zmęczeniam, a także wpływać na potencję seksualną.

Ponieważ gum funkcjonalnych do tej pory nie było w Polsce, nie można mówić o wartości i wielkości tego rynku. - Mówiąc o potencjale kategorii gum funkcjonalnych nie można bazować wyłącznie na kategorii zwykłych gum do żucia, których roczna sprzedaż w Polsce przekracza 810 mln zł - wyjaśnia Marek Sypek, prezes zarządu Agros Nova. - Właściwym jest odnoszenie tej nowej kategorii w równym stopniu także do rynku suplementów diety, którego wartość jest jeszcze większa - dodaje.

Gumy funkcjonalne, dostępne już w wielu krajach europejskich, należą do najszybciej rozwijających się kategorii spożywczych na rynku USA oraz Japonii. W Japonii wartość rynku gum funkcjonalnych 2010 r. wyniosła aż 567 milionów dol. (według Euromonitor).

Innowacyjna oferta DrWitta to realizacja nowej strategii marki, która będzie pomagała konsumentom dbać o zdrowie. Firma chce zdobyć pozycję w ścisłej czołówce wytwórców produktów funkcjonalnych w Polsce. Już wkrótce ofertę marki DrWitt poszerzy
o kolejne produkty funkcjonalne.

Agros-Nova debiutuje również na rynku popularnych energetyków. Pomysłem na podbicie serc konsumentów mają być napoje energetyzujące Demon. Do dystrybucji trafiły już trzy perfekcyjnie dopracowane warianty smakowe. To Demon Original (klasyczny), Demon Mojito oraz Demon Sugar free.

Producent zapowiada już uruchomienie licznych niestandardowych aktywności marketingowych, które będą wspierały wdrożenie produktu do sprzedaży. Żadnych szczegółów jednak na razie nie ujawnia.

Polska - jeśli chodzi o konsumpcję napojów energetyzujących per capita plasuje się już w europejskiej czołówce, ale nadal jest rynkiem który dynamicznie się rozwija. W ubiegłym roku osiągnął wartość blisko 800 mln zł. W 2012 roku spożycie w Polsce ma wynieść 160 mln litrów. Popyt pobudza zarówno duża aktywność marketingowa liderów, spadek cen jednostkowych produktów, jak również kryzys, który powoduje, że każdy z nas więcej pracuje oraz sięga po produkty dodające energii i zwiększające koncentrację.

więcej informacji:

Marek Sypek RSS ALERT    /    Agros Nova RSS ALERT    /    guma do żucia RSS ALERT    /    produkty funkcjonalne RSS ALERT    /    energetyki RSS ALERT    /    napoje energetyzujące RSS ALERT

KOMENTARZE (9)

  • ptyś 2012-05-07 16:19:39
    Chyba na Monstera się zapatrzyli.
  • obiektywny 2012-05-07 23:20:10
    Znając ich - na pewno osiągną sukces... kolejny as w rękawie
  • blogkupca 2012-05-08 11:17:10
    Nie ma sensu, kolejna pomyłka Agrosu. Więcej się dowiesz na: blogkupca.pl. Wszystko nazwane po imieniu.
  • znawca 2012-05-08 17:51:24
    @blogkupca - masz się za specjaliste ale chyba tylko w teorii, pisać tekie głupoty jak Ty wypisujesz każdy może. Najważniejszym i największym atutem w wprowadzaniu nowego produktu na rynek jest dystrybucja. Agros ma jedną z największych w Polsce. Ich produkty są wszędzie, dobra reklama, promocja nowych produktów i sukces murowany. Oczywiście ważne jest rozszerzanie kategorii o nowe produkty aby mieć więcej indeksów na półce. Klient wówczas widzi że dany produkt ma duże i ciekawe portfolio co zachęca do kupna. Mam nadzieję na wprowadzenie przez nich również napojów w butelkach PET co na pewno będzie pozytywne, sama puszka obok 20 innych staje się jedną z wielu ale mając dodatkowe atuty w postaci różnych produktów w różnych formach daję przewagę i wyróżnia dany brand. Pozdrawiam Znawca :)
  • mk 2012-05-09 13:13:47
    Szczerze mówiąc nowy produkt, jakim są napoje energetyzujące Demon w ogóle nie zachęca mnie do zakupu ze względu na swoją szatę i samą nazwę. Życzę powodzenia w promowaniu tej marki. Jeśli chodzi o gumy funkcjonalne to będę z zaciekawieniem obserwować zachowanie konsumentów, to nowy produkt na polskim rynku, ciekawe czy konsumenci go podchwycą?

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 18.232.188.251
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!