Portal Spożywczy - FMCG, handel, rynek spożywczy

×

Subskrybuj newsletter
portalspożywczy.pl

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami portalu.

Podaj poprawny adres e-mail
  • Musisz zaznaczyć to pole
Inne

Analityk: Rynek słodyczy może urosnąć w tym roku o 3-5 proc.

  • Autor: www.portalspozywczy.pl, Paulina Bełżecka
  • Data: 28-02-2013, 16:12
Rynek słodyczy w 2013 roku ma szanse na wzrost o 3-5 proc. wartościowo, natomiast licząc wolumenowo sprzedaż pozostanie na podobnym poziomie co w 2012 roku - uważa Krzysztof Kozieł, analityk BM Banku BGŻ.
Analityk: Rynek słodyczy może urosnąć w tym roku o 3-5 proc.
Wartość rynku słodyczy w Polsce na koniec października 2012 roku wynosiła 8,2 mld zł

Zwraca on uwagę, że zmienia się struktura sprzedaży słodyczy. - Wzmacnia się sprzedaż realizowana przez dyskonty i sieci handlowe. Ma to związek ze zmianami, jakie zachodzą na polskim rynku handlu i z coraz mniejszym znaczeniem kanału tradycyjnego - mówi Krzysztof Kozieł.

Jego zdaniem, w 2013 roku rynek może powtórzyć sprzedaż z 2012 roku. - W tym roku rynek słodyczy może urosnąć o 3-5 proc., pomimo spodziewanego spowolnienia gospodarczego. Słodycze to nie jest kategoria, która traci w okresie gorszej koniunktury - mówi analityk. Dodaje, że wolumenowo rynek prawdopodobnie pozostanie płaski.

Dalsza część artykułu jest dostępna dla subskrybentów Strefy Premium PortaluSpożywczego.pl lub poznaj nasze plany abonamentowe i wybierz odpowiedni dla siebie

komentarze (0)

Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

Powiązane tematy:

Bądź na bieżąco!Subskrybuj nasz newsletter
Obserwuj nas

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!