Analityk: Rynek słodyczy może urosnąć w tym roku o 3-5 proc.
- Autor: www.portalspozywczy.pl, Paulina Bełżecka
- Data: 28-02-2013, 16:12

Zwraca on uwagę, że zmienia się struktura sprzedaży słodyczy. - Wzmacnia się sprzedaż realizowana przez dyskonty i sieci handlowe. Ma to związek ze zmianami, jakie zachodzą na polskim rynku handlu i z coraz mniejszym znaczeniem kanału tradycyjnego - mówi Krzysztof Kozieł.
Jego zdaniem, w 2013 roku rynek może powtórzyć sprzedaż z 2012 roku. - W tym roku rynek słodyczy może urosnąć o 3-5 proc., pomimo spodziewanego spowolnienia gospodarczego. Słodycze to nie jest kategoria, która traci w okresie gorszej koniunktury - mówi analityk. Dodaje, że wolumenowo rynek prawdopodobnie pozostanie płaski.
komentarze (0)