Bahlsen: Rozwój rynku ciastek private labels nie jest zagrożeniem dla produktów markowych
- Autor: Paulina Mroziak, portalspozywczy.pl
- Data: 28-10-2011, 10:04

Jak dodaje nasza rozmówczyni, pomimo wyższych cen produkty firmy nadal pozostały konkurencyjne i atrakcyjne cenowo dla konsumenta. - Zachowanie takiej równowagi było i jest naszym priorytetem. Jesteśmy przekonani, że pozycja naszych marek jest silna jak dotychczas - mówi Agnieszka Prusaczyk.
Zaznacza, że - mimo podwyżek - markowe produkty w dalszym ciągu są bardzo istotne dla polskiego konsumenta i stanowią zdecydowanie największą część rynku. - Owszem, udział marek własnych rośnie i nie można przejść obok tego obojętnie. Nie znaczy to jednak, że są one zagrożeniem dla produktów markowych. Rynek ciastek ma bardzo duży potencjał rozwoju, dlatego jest na nim miejsce i dla produktów znanych producentów i niemarkowych. Jednym z czynników wpływających na decyzje zakupowe jest relacja ceny do ilości i jakości produktu. Poza tym konsumenci kupują produkty sprawdzone, którym mogą zaufać - komentuje przedstawicielka firmy Bahlsen.
komentarze (0)