• partner portalu
  • partner portalu
  • partner portalu
Partnerzy portalu

Bahlsen stawia na organiczny rozwój portfolio swoich marek

Tak jak dotychczas firma Bahlsen będzie rozwijała się organicznie, a dokładnie przez organiczny rozwój portfolio swoich marek. Produkty, które cieszą się uznaniem konsumentów, zyskują nowe warianty smakowe - mówi serwisowi portalspozywczy.pl, Agnieszka Prusaczyk, kierownik biura zarządu, specjalistka ds. PR, Bahlsen Sp. z o.o.
  • Autor: PM, portalspozywczy.pl
  • Data: 14-06-2011, 15:07
Bahlsen stawia na organiczny rozwój portfolio swoich marek
Na polskim rynku dostępne są trzy marki ciastek Bahlsena: HIT, Leibniz oraz Krakuski

Firma Bahlsen rozwija portfolio wszystkich swoich marek. Tegoroczne działania firmy to m.in.: relaunch czterech produktów marki Leibniz, nowość marki Hit - Hit Twist w dwóch wariantach smakowych, limitowana wersja Hitów o smaku tiramisu, nowe Krakuski Duelki oraz zmiana szaty graficznej opakowań i logotypu marki Krakuski oraz nowy spot reklamowy dla marki Hit.

- Te wszystkie działania to realizacja długofalowej strategii firmy, która stawia na wzmocnienie swojej pozycji rynkowej, m.in. poprzez rozbudowę portfolio marek i silne działania reklamowo-promocyjne - tłumaczy Agnieszka Prusaczyk.

- We wszystkich działaniach firmy mamy na uwadze wizję naszej firmy oraz jej strategiczne cele. Szczególnie teraz, w trudnych czasach na rynku, jest to ważne, że nie próbujemy iść na kompromis, tylko nieprzerwanie realizujemy postawione sobie zadania i nie boimy się inwestować w nowe produkty, reklamę i promocję. Te działania są dla nas bardzo ważne, ponieważ dzięki nim możemy dalej umacniać swoją pozycję rynkową. Widząc pozytywny rozwój sprzedaży na rynku ciastek, postanowiliśmy wzmocnić nasze siły produkcyjne. Dzięki temu w przyszłości będziemy mogli wprowadzać jeszcze więcej innowacji - komentuje nasza rozmówczyni.

Jak dodaje, na rozwój firmy Bahlsen wpływają także ceny surowców i opakowań, które rosną w zawrotnym tempie, co znajduje odzwierciedlenie w rynku i wynikach sprzedaży. - Pracujemy jednak nad nowymi rozwiązaniami, szukamy alternatyw, tak, aby pokryć rosnące koszty surowców, m.in. czekolady i cukru. Niestety, nic nie wskazuje na to, by sytuacja na rynku surowców i opakowań miała zmienić się diametralnie i zmaganie się z wysokimi cenami potrwa jeszcze dość długo - podsumowuje.

Czytaj także:

Rośnie sprzedaż ciastek marki Krakuski

Powiązane tematy:

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

NEWSLETTER

Bądź na bieżąco!

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!