Bakalland zakończył loterię konsumencką
- Autor: portalspozywczy.pl / pr
- Data: 05-04-2013, 11:43
Akcja została przeprowadzona w dniach 20.11.2012 - 20.01.2013. Mechanizm loterii opierał się na codziennym losowaniu siedmiu nagród pieniężnych, jednej nagrody raz w miesiącu i jednej nagrody głównej w wysokości 10.000 zł. W sumie nagrodzonych zostało 437 osób.
Po tak udanej akcji promocyjnej i bardzo dobrym przyjęciu loterii przez Klientów, Bakalland już teraz zapowiada kolejne edycje. W najbliższym czasie firma rozpocznie kolejną promocję. Będzie opierać się podobnie jak loteria Bakalmat na sprawdzonym mechanizmie HalCash, który umożliwia odbiór gotówki z bankomatu przy pomocy specjalnego kodu otrzymywanego SMSem. Współorganizatorem loterii Bakallandu była firma PayCash.
Powiązane tematy:
-
Bakalland: rewolucja w kadrach trwa! Paweł Jacniacki awansował w strukturach
-
Z Purelli do Bakallandu. Marian Owerko powołał nową dyrektor marketingu
-
Kadrowa rewolucja w Bakallandzie. Marian Owerko wskazał dyrektora produkcyjnego
-
Bakalland nie odpuszcza rynku tradycyjnego
-
Bakalland z nowym dyrektorem operacyjnym
-
Bakalland: Polska ma szansę wzmocnić się na obecnym kryzysie
-
Bakalland ma to, czego brakuje Purelli? "Mogą być znaczącym graczem w Europie"
-
Konkurent o Bakallandzie i Purelli: Przemyślany ruch, który może dużo zmienić
-
Bakalland i Purella wchodzą w zamienniki. "To rynek, na którym będzie się dużo działo"
-
Prawnik: Transakcja Bakallandu i Purelli wpisuje się w obecne trendy na rynku spożywczym
- Transport zboża z Ukrainy. Trudne "wąskie gardła"
- Firmy spożywcze i handlowe w I półroczu: przejęcia, inflacja, wojna