• partner portalu
  • partner portalu
  • partner portalu
  • partner portalu
Partnerzy portalu

Beer Fingers ujawnia nową strategię dla marki

Na najbliższe miesiące firma Beer Fingers planuje działania, których celem będzie zdobycie znaczącej pozycji na polskim rynku FMCG. Producent jedynych podwójnych paluszków szykuje się do rebrandingu oraz rozszerzenia sieci dystrybucji.
  • Autor: portalspożywczy.pl
  • Data: 12-09-2012, 15:40
Beer Fingers ujawnia nową strategię dla marki

Spółka, obecna na polskim rynku od 2006 roku, produkuje obecnie cztery rodzaje opatentowanych podwójnych paluszków: solonych, z sezamem, z makiem oraz w polewie czekoladowej.

- Jako że oczekiwania klientów branży spożywczej nieustannie rosną, Podwójne paluszki będą angażować się również w różnego rodzaju akcje promocyjne oraz eventowe. O paluszkach będzie głośno na różnych imprezach, na których zaoferujemy także możliwość spróbowania naszych produktów - obiecuje Bartosz Głodowski. I przyznaje, że sprzedaż paluszków ciągle rośnie. - Zależy nam, aby jak najwięcej konsumentów przekąsek stało się naszymi stałymi klientami - zdradza plany na przyszłość Głodowski.

Pierwsze pomysły o rebrandingu marki pojawiły się przeszło rok temu, ale intensywne działania przygotowawcze trwają od sześciu miesięcy. Projekt zmian, opracowany we współpracy z profesjonalną agencją reklamową, zakłada zarówno rebranding, jak i zmianę szaty graficznej opakowania, poszerzenie sieci dystrybucji oraz zmianę producenta paluszków.

Już we wrześniu przekąski będzie można kupić pod nową nazwą - „Podwójne paluszki". Nowoczesne, bardziej atrakcyjne graficznie opakowanie zostanie utrzymane w dotychczasowym, intensywnie czerwonym kolorze. Właściciel marki obiecuje także uruchomienie nowych sieci dystrybucyjnych, dzięki którym Podwójne paluszki będą znacznie bardziej dostępne i widoczne na sklepowych półkach.

Cele firmy pozostają niezmienne. Spółka przede wszystkim skupia się na spełnianiu oczekiwań klientów, poszukujących wyjątkowych przekąsek.

Marka zmieniła producenta. Firma, która od teraz będzie wytwarzać oryginalne przekąski posiada certyfikaty ISO, IFS oraz HACCP.

Powiązane tematy:

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum
  • fiubździu 2012-09-13 11:03:30

    Beer fingers to chyba najbardziej śmieszna nazwa jaką słyszałem:) Nie można by tak podwójne paluszki, a jak po angielsku to Beer Sticks lub nawet Beer Double Sticks, a nie paluchy śmierdzące piwem:)

    Odpowiedz
  • byk 2012-09-24 12:29:45

    Oprócz komicznej nazwy to te paluszki (zwłaszcza w polewie czekoladopodobnej) są najzwyczajniej w świecie niedobre.

    Odpowiedz
  • Krówka 2012-10-30 09:12:28

    Mi najbardziej smakują te z sezamem. Mają bardzo dużo sezamu i są przepyszne. Fajnie, że można chrupać od razu dwa paluszki :) Mniam ...Mniam Muuuuu ....Muuuuu

    Odpowiedz
  • PRZYJACIEL FIRMY 2012-11-26 21:12:58

    MI TEŻ ICH PODWÓJNE PALUSZKI SMAKUJĄ. STWORZYLI JEDNAK COŚ,CZEGO WCZEŚNIEJ NIE BYŁO. UWAŻAM,ŻE TO JUŻ DOBRA MARKA I TAKICH GŁODOWSKICH TRZEBA POPIERAĆ. DOBRA INICJATYWA WYMAGA WSPARCIA-LUDZIE POWINNI TWORZYĆ WARTOŚCIOWE I DOBRE PRODUKTY. POPIERAM I MAM ZAMIAR SIĘ NIMI ZAJADAĆ

    Odpowiedz

NEWSLETTER

Bądź na bieżąco!

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do odwołania zgody oraz prawo sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl. Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania dokonanego przed jej wycofaniem.

W dowolnym czasie możesz określić warunki przechowywania i dostępu do plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej.

Jeśli zgadzasz się na wykorzystanie technologii plików cookies wystarczy kliknąć poniższy przycisk „Przejdź do serwisu”.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!