Browar Amber wchodzi do Żabki
- Autor: ŁR, portalspozywczy.pl
- Data: 24-05-2012, 11:25

Na półkach ponad 2500 sklepów sieci Żabka jest już Amber Naturalny, niepasteryzowane, jęczmienne, klasyczne piwo. Wkrótce w tej sieci pojawią się kolejne marki piw z Browaru Amber. - Do tej pory sieci takie Żabka, zdominowane były przez ofertę największych piwnych koncernów. Amber Naturalny jest pierwszym piwem z małego browaru w ogólnopolskiej dystrybucji Żabki. Pojawienie się produktu z oferty regionalnego browaru w tak dużej sieci, świadczy o rosnącym popycie na piwa regionalne w Polsce - mówi Marek Skrętny, dyrektor marketingu Browaru Amber.
Pomysł wprowadzenia piwa Amber Naturalny do Żabki było obustronną inicjatywa. Browar Amber poszukiwał dystrybutora posiadającego ogólnopolską, dobrze rozwiniętą sieć sprzedaży, aby zwiększyć dostępność swoich produktów w sklepach osiedlowych. Z kolei Żabka szukała regionalnego produktu, wysokiej jakości, który pozwoliłby wzbogacić piwną ofertę sklepów. - Dla producentów regionalnego piwa i innych regionalnych produktów spożywczych może to być znak, że wkrótce znacznie szerzej otworzy się dla nich rynek handlu nowoczesnego - mówi Skrętny. Wszystkie marki piw z Browaru Amber (Żywe, Johannes, Pszeniczniak, Koźlak, Grand Imperial Porter) można już również kupić na największej sieci stacji benzynowych BP.
- Mamy plany wejścia do innych sieci stacji benzynowych, ponieważ dzięki temu dotrzemy do znacznie szerszej grupy klientów - dodaje dyrektor marketingu Browaru Amber.
Materiał chroniony prawem autorskim - zasady przedruków określa regulamin.
więcej informacji:
Powiązane tematy:
-
Żabka Nano wychodzi poza Polskę. Tajna placówka u Elona Muska
-
Żabka uruchomiła 90 sklepów sezonowych w miejscowościach turystycznych
-
Blowek promuje Hemp Tea. To napoje bez CBD I THC
-
Żabka Nano w Aeropark Business Centre. Sieć powiększa sieć autonomicznych placówek
-
Żabka Jush na FEST Festival. Dowiezie zakupy na pole namiotowe
-
Browar Koszalin znika po 150 latach. Van Pur zamyka biznes i zwalnia pracowników
-
Żabka z limitowaną, letnią ofertą napojów: Monster, Coca Cola, Wycisk w nowych smakach
-
Żabka ma już 8500 sklepów. W pół roku sieć otworzyła 577 placówek
-
Żabka Nano ma już 50 lokalizacji w Polsce. Gdzie się znajdują?
-
Żabka wycofała jedną ze swoich kanapek. Powodem groźna bakteria
komentarze (17)
Mamy plany wejścia do innych sieci stacji benzynowych, ponieważ dzięki temu dotrzemy do znacznie szerszej grupy klientów - dodaje dyrektor marketingu Browaru Amber. a przy okazji więcej kierujących bedzie mogło się nawalić i uzupełniac alkohol we krwi w trasie świetny pomysł od razu widać ze wiejski browar to swiatowe myślenie
OdpowiedzWiejskie to jest twoje myślenie. Kupując broń od razu masz ochotę kogoś zastrzelić? Kupując nóż masz ochotę komuś wbić go między żebra?
OdpowiedzI na koniec roku rachunkowego prezes stwierdzi że sprzedaż browaru wzrosła o 50%, co będzie oczywiście manipulacją.
Odpowiedza ty z tą bronia i nozem to tak często miewasz? czy aby nie wymagasz pomocy? a moze to ty te kartony hance mostowiak poustawiałes?
OdpowiedzPomijając kwestie wchodzenia do stacji benzynowych, browar Amber, podobnie jak większość innych małych, lokalnych browarów, nie ma pomysłu na siebie. Myślą, że jak robią trochę lepsze piwo od koncernów to i będą tak samo dostępni jak koncerniaki. Dla takich piw, wyższej jakości i niszowych sa inne kanały dystrybucji. Ja pijam Naturalne, które kupuje po 2,50 w jednym z hipermarketów i powiem szczerze, że to super piwo, ale z punktu widzenia browaru to najgorsze co może być, bo piwo niszowe powinno byc droższe i trudniej dostępne, a jesli ma być tanie i łatwo dostępne, to musi się czymś wyjątkowym wyrózniać. To, że jest wytwarzane przez mniejszy browar niczego nie przesądza o czym można sie przekonać w bardzo wielu przypadkach.
Odpowiedz