Browar Kormoran uporządkowuje portfolio i modyfikuje etykiety
- Autor: portalspozywczy.pl
- Data: 12-02-2013, 15:38
Olsztyński Browar Kormoran uporządkowuje portfolio piw i podzielił je na trzy linie: Regionalne z Warmii i Mazur, Specjały Kormorana i Podróże Kormorana. W związku z tym sukcesywnie dostosowuje i ujednolica etykiety poddając je modyfikacjom.
Pierwszym zabiegiem było ujednolicenie etykiet piw niepasteryzowanych: Świeże, Rześkie i Warmiak - wszystkie zyskały nowe tło - stylizowane na drewno. W piwach z linii Specjały Kormorana wymieniane są krawatki umieszczając na nich logo linii.
Browar Kormoran dąży również do wprowadzenia dedykowanych kapsli do większości piw. Przed Świętami Wielkanocnymi pojawi się 12 nowych wzorów, w tym ze znakiem Specjały Kormorana i trzy wzory świąteczne.
Materiał chroniony prawem autorskim - zasady przedruków określa regulamin.
więcej informacji:
Powiązane tematy:
-
Mimo upałów spadła sprzedaż piwa
-
Biznes Palikota i Wojewódzkiego zadłużony na 50 mln zł. W planach wejście na rynek produktów impulsowych
-
Polacy zrezygnują z piwa i wina? Jak inflacja wpływa na branżę alkoholową?
-
Biedronka rusza z piwną odsieczą. Do 20 butelek piwa gratis na długi czerwcowy weekend
-
Piwo za darmo i niższe ceny produktów na grilla w znanej sieci handlowej
-
11 czerwca odbędzie się 3. Festiwal Piwowarów Domowych
-
Produkcja i sprzedaż piwa wciąż spadają
-
Kompania Piwowarska i M/platform rozszerzają współpracę
-
casualowy piątek
Sezon piwny 2022: Ok. 40 nowości od 3 największych koncernów. Czym jeszcze zaskoczą?
-
Chcieli sprzedawać piwo po cenach z lat 50. Okazało się to nielegalne
- Firmy spożywcze i handlowe w I półroczu: przejęcia, inflacja, wojna
- Co będzie gdy mleczarniom zabraknie energii?
subskrybuj portalspozywczy.pl
komentarze (0)