• partner portalu
  • partner portalu
  • partner portalu
Partnerzy portalu

Browary nie zarobią kokosów na Euro 2012

Zdaniem ekspertów przyszłoroczne mistrzostwa Europy w piłce nożnej wbrew powszechnej opinii wcale nie będą czasem żniw dla producentów piw. Żadne wielkie wydarzenie sportowe w poprzednich latach nie doprowadziło do znacznego zwiększenia popytu na piwo w naszym kraju - czytamy w Rzeczpospolitej.
  • Autor: Rzeczpospolita
  • Data: 20-07-2011, 08:22
Browary nie zarobią kokosów na Euro 2012
Producenci piwa chcieliby zarobić na Euro 2012, jednak nie będzie to proste

Gary Haigh, prezes Kompanii Piwowarskiej, twierdzi, że Euro 2012 może doprowadzić do zwiększenia sprzedaży tylko niektórych marek piwa. Nie będzie to jednak znaczny i długotrwały wzrost.

Jak informuje rp.pl firma badawcza Euromonitor International prognozuje, że w 2012 r. wolumen sprzedaży piwa w Polsce urośnie o ok. 2,5 proc. Jej analitycy przewidują jednak, że w 2011 r. popyt na piwo spadnie w naszym kraju o ok. 1,5 proc.

Zdaniem ekspertów największe szanse na zwiększenie sprzedaży podczas Euro 2012 ma Carlsberg Polska, który jako sponsor imprezy może sprzedawać piwo na stadionach. Na Euro 2012 chcą skorzystać także grupa Żywiec i Kompania Piwowarska. Produkowana przez pierwszą z nich Warka jest sponsorem naszej drużyny piłkarskiej. Z kolei Żywiec chce mieć na Euro 2012 150 piwiarni wareckich.

Powiązane tematy:

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum
  • piwosz 2011-07-20 19:01:22

    A co z piwem \"stadionowym\" taka szybka burza i teraz cisza?

    Odpowiedz

NEWSLETTER

Bądź na bieżąco!

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!