Partnerzy portalu partner portalu partner portalu partner portalu

Cadbury ma więcej czasu na przygotowanie obrony przed Kraftem

Cadbury dostało trzy dodatkowe dni na przedstawienie raportu, który może być kluczowym elementem obrony przed opiewającą na 10,3 miliarda funtów wrogą ofertą przejęcia złożoną przez Krafta - informuje serwis onet.pl za FT.

Precyzyjne informacje na temat obecnej sytuacji firmy pomogą Cadbury odeprzeć krytykę ze strony Krafta, który twierdzi, że „podaje on bardzo mało informacji na temat perspektyw na 2010”.

Brytyjski producent czekolady wezwał akcjonariuszy, by odrzucili ofertę ze strony amerykańskiego koncernu spożywczego. Prezes rady nadzorczej Cadbury, Roger Carr, nazwał ofertę Krafta „pogardliwą” i „oportunistyczną”.

Konkurenci Cadbury, Hershey i Ferrero, również rozważają złożenie oferty. Przy cenie 794,5 pensa akcje Cadbury są wycenianie jedynie sześć procent powyżej gotówkowo-akcyjnej oferty Krafta, która wynosi 748 pensów.

Jeżeli Kraft chce zmienić swoją ofertę w reakcji na dodatkowe informacje, musi to zrobić do 19 stycznia, w zaledwie dwa dni po publikacji wyników.

Styczniowy raport pomoże inwestorom ocenić, czy Cadbury jest w stanie osiągnąć wzrost przychodów na poziomie 5-7 procent w ciągu najbliższych czterech lat. Firma zadeklarowała również wzrost marży zysku do 16-18 procent do 2013 roku i znaczące zwiększenie dywidendy od 2010 roku.

Podobał się artykuł? Podziel się!

więcej informacji:

Cadbury RSS ALERT    /    Kraft RSS ALERT    /    Hershey RSS ALERT    /    Ferrero RSS ALERT

KOMENTARZE (0)

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 3.237.66.86
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!