Partnerzy portalu partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu

Cadbury zastrzegło w sądzie kolor fioletowy jako element logo. Będzie wojna z Nestle?

Po wieloletniej batalii Cadbury zastrzegło w sądzie odcień fioletu. Wyrok został przyjęty z dużym zaskoczeniem, zwłaszcza przez rynkowych rywali takich jak Nestle, które zresztą już zapowiedziało złożenie apelacji od kontrowersyjnej decyzji - pisze "Rzeczpospolita".

Cadbury zastrzegło w sądzie kolor fioletowy jako element logo. Będzie wojna z Nestle?
Wyłączność na kolor fioletowy dotyczy jedynie czekoladowych batoników oraz napojów

Zdaniem wielu prawników także zastrzeżenie fioletu na opakowaniach słodyczy nie obroni się w drugiej instancji, jednak na pewno kolejne firmy spróbują zastrzec barwy ze swoich logotypów.

Cadbury od kilku lat próbowało zastrzec w sądzie specyficzny odcień fioletu (o numerze 2865c), używany do opakowań słodyczy tej firmy od ponad 100 lat. Tym razem, choć wcześniej podobne sprawy były kilka razy oddalane, sąd uznał, że faktycznie jest to element wyróżniający ofertę firmy wśród konkurentów i ma ona prawo zastrzec jego używanie. Wyłączność dotyczy jedynie czekoladowych batoników oraz napojów.

Podobał się artykuł? Podziel się!

więcej informacji:

Cadbury RSS ALERT    /    Nestle RSS ALERT    /    słodycze RSS ALERT    /    baton RSS ALERT

KOMENTARZE (0)

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 3.238.36.32
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!