Carlsberg wprowadza nową markę na polski rynek
Carlsberg Polska rozszerza ofertę o markę Somersby. Nowość o smaku jabłkowym jest skierowana do osób szukających w piwie orzeźwienia i niecodziennych doznań.
W Polsce Somersby będzie dostępny jako apple beer drink, w którym sok jabłkowy doskonale uzupełnia smak piwa. Charakterystyczna piwna goryczka jest tu minimalnie wyczuwalna, co ma przyciągnąć nowych konsumentów. Somersby jest odpowiedzią na światowy trend kierowania się piwoszy w stronę nowych, lżejszych smaków. Jest to pierwszy tego typu napój na polskim rynku.
Po sukcesie Kasztelana Niepasteryzowanego, który w ciągu dwóch lat stał się jednym z dziesięciu najchętniej spożywanych piw w Polsce, chcemy pozyskać kolejny segment konsumentów - szukających alternatyw do tradycyjnych wariantów piwnych, powiedział Piotr Chęcielewski, wiceprezes ds. marketingu Carlsberg Polska.
Somersby będzie można znaleźć w lodówce Carlsberg Polska na górnej półce. Produkt jest dostępny na rynku od połowy marca we wszystkich kanałach dystrybucji. Sugerowana cena detaliczna to 4,39 PLN za butelkę 0,4l, za puszkę o pojemności 0,5l konsument zapłaci również 4,39 PLN.
