• partner portalu
  • partner portalu
  • partner portalu
  • partner portalu
Partnerzy portalu

Carlsberg zanotował potężny wzrost sprzedaży piwa podczas Euro2012

Firma może pochwalić się dystrybucją ponad 1.000.000 kubków piwa Carlsberg w przerwie meczu finałowego na stadionie w Kijowie, w strefach kibica oraz innych miejscach publicznych, w których transmitowano mecz. Sprzedaż piwa na ośmiu stadionach oraz w strefach kibica przekroczyła wartość odnotowaną podczas rozgrywek UEFA EURO 2008, przy wzroście o 40 proc.
  • Autor: Roman Wieczorkiewicz, portalspożywczy.pl
  • Data: 06-07-2012, 12:05
Carlsberg zanotował potężny wzrost sprzedaży piwa podczas Euro2012

Wielkim sukcesem okazały się fan zony, które odwiedziło ponad 6,6 miliona kibiców. Mimo tego, że kijowska strefa kibica przed meczem finałowym została powiększona, aby pomieścić aż 200.000 widzów, bary Carlsberga bez zakłóceń serwowały piwo kibicom.

- Ten turniej to ogromny sukces firmy Carlsberg. Udało nam się pokonać wyzwanie organizacyjne, jakim były działania na obszarze dwóch krajów i dostarczyć rekordowe ilości piwa na wszystkich ośmiu stadionach oraz w strefach kibica - skomentował wyniki firmy Carsten Buhl, Starszy Menedżer ds. Projektu UEFA EURO 2012 w Carlsberg Breweries.

Kampania UEFA EURO 2012 ustanowiła także nowe rekordy dla Carlsberga poza Polską i Ukrainą, czyli państwami gospodarzy turnieju. Również inne rynki, na których obecna jest marka zdecydowały się na komunikację marketingową wokół EURO. Kampanie angażujące miliony kibiców prowadzono w całej Europie oraz Azji. Jedną z najbardziej widocznych i udanych taktyk było rozdawanie popularnych "włosków" kibica z logo firmy. Carlsberg pobił rekord rozdając ich 300.000 we wszystkich lokalizacjach w krajach gospodarzach oraz na innych rynkach - pozwalając kibicom pokazać swoje barwy oraz sympatię do piłki nożnej i swoich drużyn.

Carlsberg Polska zajmuje wiodące miejsce w polskim przemyśle piwowarskim, z udziałem w rynku na poziomie 18 proc. (Carlsberg Polska za Nielsen, ujęcie ilościowe). Carlsberg Polska ma w swoim portfelu marki: Carlsberg, Okocim, Harnaś, Karmi, Kasztelan, Bosman, Piast. Piwa z grupy Carlsberg Polska warzone są w browarach w Brzesku, Szczecinie i Sierpcu.

więcej informacji:

Powiązane tematy:

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum
  • Bart 2012-07-06 19:19:13

    Tego nawet nie może nazywac sie piwem. jest wstrętne. robione pod sieci i dyskonty. już piwo pod marką własną lepiej smakuje.

    Odpowiedz
  • tobis 2012-07-25 20:47:54

    I co z tego że wstrętne i co z tego że pod dyskonty , ludzie chleją browar zarabia a polscy chmielarze likwidują chmiel

    Odpowiedz

NEWSLETTER

Bądź na bieżąco!

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!