Partnerzy portalu partner portalu partner portalu partner portalu partner portalu

Chief Executive Diageo: Organiczny zysk z naszej działalności operacyjnej wzrósł o 9 proc.

- W pierwszej połowie roku Diageo odnotowało zrównoważone wyniki, przy 9 proc. wzroście zysku z działalności operacyjnej oraz wzroście marży operacyjnej o 60 punktów bazowych - mówi Paul Walsh, Chief Executive Diageo.

Chief Executive Diageo: Organiczny zysk z naszej działalności operacyjnej wzrósł o 9 proc.
Paul Walsh, Chief Executive Diageo

Wyniki to efekt inwestycji w marki, oraz w pogłębienie kanałów dostępu do rynku na szybciej rozwijających się rynkach świata. - To także wynik zwiększenia wiodącej roli w sektorze produktów spirytusowych w USA oraz stworzenia zintegrowanej organizacji w Europie Zachodniej - tłumaczy Walsh. - W niepewnych warunkach gospodarczych ponownie zademonstrowaliśmy przewagę wynikającą z naszej geograficznej różnorodności oraz zróżnicowanej oferty marek - dodaje.

W działalności na rynkach wschodzących Diageo odnotowało 18 proc. wzrost przychodów ze sprzedaży oraz 23 proc. wzrost zysku z działalności operacyjnej a także prawie 40 proc. wzrost liczby nowych klientów. - Poprawiły się wyniki naszej działalności na rynkach rozwiniętych. Zanotowaliśmy rónież wzrost przychodów ze sprzedaży i marży operacyjnej przy wzroście kosztów marketingu wyrażonych jako procent przychodów ze sprzedaży netto - mówi Chief Executive Diageo.

- Na całym świecie marka Johnnie Walker odnotowała 15 proc. wzrostu, marka Smirnoff powróciła na ścieżkę wzrostu, marka Guinness odnotowała 5 proc. wzrostu, zaś portfel naszych marek Reserve odnotował 25 proc. wzrostu. Nasze strategiczne marki urosły o 8 proc., a kategorie, które notowały najlepsze wyniki, to szkocka whisky (14 proc. wzrostu) i wódka (13 proc. wzrostu). Z kolei segment piwa przyniósł organiczny, 7 proc. wzrost przychodów ze sprzedaży netto - wskazuje.

Zwraca uwagę, że w 2012 r. jego spółka patrzy ostrożnie na trendy konsumenckie i gospodarcze, lecz wyniki za pierwszą połowę roku plasują ją na dobrej pozycji i potwierdzają, że Diageo posiada marki, kanały dostępu do rynku oraz ludzi, którzy zapewnią realizację jej wytycznych średnioterminowych. - 7 proc. wzrost zaliczki na poczet dywidendy jest wyrazem naszego przekonania, że umacniamy naszą, i tak już silną, pozycję - podkreśla Paul Walsh.

Podobał się artykuł? Podziel się!

więcej informacji:

Paul Walsh RSS ALERT    /    Diageo RSS ALERT    /    Johnnie Walker RSS ALERT    /    Smirnoff RSS ALERT    /    Reserved RSS ALERT    /    alkohole RSS ALERT    /    Guinness RSS ALERT

KOMENTARZE (0)

PISZESZ DO NAS Z ADRESU IP: 3.239.40.250
Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!