Inicjatorem kampanii jest województwo kujawsko-pomorskie. Biorą w niej udział restauracje z całej Polski. W okresie od 10 listopada do 15 grudnia w ponad 150 restauracjach, w tym 8 lokalach pod szyldem Chłopskie Jadło, będzie można zamówić dania z gęsiny. Znakiem rozpoznawczym tych restauracji będą m.in. plakaty i naklejki na drzwi z hasłem "Czas na gęsinę".
Inne
Chłopskie Jadło zaproponuje klientom gęsinę
- Autor: portalspozywczy.pl / pr
- Data: 09-11-2012, 12:56
Chłopskie Jadło, sieć restauracji należąca do Sfinks Polska, przystąpiła do ogólnopolskiej akcji „Kujawsko-pomorska gęsina na św. Marcina". Ma ona na celu promowanie gęsiny i przywracanie tradycji serwowania jej 11 listopada, tj. w dniu św. Marcina i jednocześnie Narodowego Święta Niepodległości oraz przy innych świątecznych okazjach. W Dniu Niepodległości, a także później, we wszystkich restauracjach Chłopskie Jadło będzie można zamówić więc pieczoną pierś z gęsi w sosie winno pieczeniowym serwowaną z dodatkami - buraczkami zasmażanymi oraz ziemniakami.
Nie przegap najważniejszych wiadomości
- Think Agile: Branża spożywcza zawsze zwinna
- Gorączka przejęć, czyli co wywołało falę konsolidacji
- Eksport czasów przełomu: nowe kierunki, nowe możliwości
- Żywność i opakowanie bez śladu - reduce, reuse, recycle
- Fabryka 4.0 – zautomatyzowana, zrobotyzowana, cyfrowa, ekologiczna
- Transformacja branży mięsnej
- GOZ i ROP, czyli kluczowe skróty dla branży FMCG i handlu
- Zarządzanie firmą FMCG w dobie zmieniającego się świata
- Rynek żywności roślinnej – perspektywiczna nisza rozpycha się w mainstreamie
- Alkohole i przekąski – gwiazdy sklepowej półki
- Wieczorna Gala
- Nowy handlowy ład
- Konsumenckie motto: tanio, online, blisko
- ESG w branży spożywczej i handlowej
- Foodtech i Retailtech – innowacje i strat-upy zmieniają obraz rynku
- Power of e-commerce
- HoReCa TrendsTalks
Powiązane tematy:
-
Polska kaczka w Niemczech. Rusza kolejny etap kampanii
-
W Polsce brakuje gęsiny. Winne kampanie promujące jej spożycie?
-
Sfinks odrabia sprzedaż. Klientów jest mniej. Ale wydają więcej!
-
Chłopskie Jadło wraca do Bydgoszczy
-
Sfinks z 60-proc. spadkiem obrotów w restauracjach w ciągu ostatniego miesiąca
-
Sfinks w programie Karta Dużej Rodziny
-
Podkarpaccy rolnicy kupią kilkanaście tysięcy piskląt kaczek i gęsi
-
Wielkopolskie: likwidacja stada gęsi zarażonych ptasią grypą
-
Sphinx i Chłopskie Jadło przygotowały ofertę wigilii firmowych
-
Tysiące osób na Festiwalu Gęsiny
komentarze (0)