Mając na uwadze wyniki badań, opinie ekspertów oraz zmieniające się zwyczaje, Kraft Foods wprowadza na polski rynek produkt, który odpowiada na potrzeby Polaków, a jego receptura została opracowana specjalnie z myślą o śniadaniu.

Ciastka belVita są wypiekane z pełnego ziarna aż 5 rodzajów zbóż niezbędnych w codziennej diecie, zwierają witaminy, składniki mineralne i błonnik, produkowane są bez konserwantów i sztucznych barwników.

Wprowadzanej na rynek marce towarzyszyć będzie wsparcie reklamowe w postaci przygotowanego specjalnie na polski rynek spotu reklamowego. Na potrzeby budowania świadomości marki zostanie uruchomiona także strona internetowa. Prowadzone będą liczne degustacje w punktach sprzedaży. belVita będzie również aktywna w blogosferze. Za przygotowanie spotu reklamowego odpowiada agencja EURO RSCG, zakupem mediów zajmuje się dom mediowy Starcom, za działania PR, współpracę z ekspertami i blogerami odpowiada Alert Media Communications.