• partner portalu
  • partner portalu
  • partner portalu
Partnerzy portalu

Cisowianka chce w tym roku osiągnąć 30-proc. wzrost sprzedaży

- W 2010 r. dynamika sprzedaży Cisowianki wyniosła 30 proc. przy ok. 10-proc. wzroście rynku. Marka tym samym umocniła pozycję wicelidera rynku wód butelkowanych - mówi serwisowi portalspozywczy.pl Katarzyna Pióro, PR Manager marki Cisowianka.
  • Autor: Weronika Kreczko, www.portalspozywczy.pl
  • Data: 20-05-2011, 09:51
Cisowianka chce w tym roku osiągnąć 30-proc. wzrost sprzedaży
Cisowianka liczy w tym roku na 30-proc. wzrost sprzedaży

Także w tym roku spółka chce utrzymać tempo wzrostu. - Planujemy utrzymanie dynamiki na podobnym, około 30-proc. poziomie - przyznaje Katarzyna Pióro.

Właściciele marki, cieszą się także z rosnącej świadomości brandu - Cisowiankę zna już 95 proc. Polaków.

Dalsza część artykułu jest dostępna dla subskrybentów Strefy Premium PortaluSpożywczego.pl lub poznaj nasze plany abonamentowe i wybierz odpowiedni dla siebie

więcej informacji:

Powiązane tematy:

Masz pytania? Napisz!
premium@portalspozywczy.pl
subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum
  • Edy 2011-05-20 10:40:38

    Nestle, Danone czy CocaCola niech sobie wcisną swoje Żywce, Nałęczowianki i KropleBeskidu.

    Odpowiedz
  • UzależnionyOdCisowianki 2011-05-20 12:37:20

    @Edy! Mam nadzieję, że dobrze zrozumiałem twój komentarz, który przynajmniej w moim odczuciu pozytywnie odnosi się do Cisowianki bo co jak co ale wodę mają wyśmienitą i co najważniejszą, za firmą stoi POLSKI i PRYWATNY kapitał a to kolejny powód by sięgać po ich produkty - dobre (ba wręcz wyśmienite wody) i co najważniejsze produkowane przez polską firmę.

    Odpowiedz
  • Bryła 2011-05-22 12:47:21

    Smiech polega na tym, że Cisowianka pochodzi praktycznie z tego samego źródła co Nałęczowianka. A udziały w rynku mają podobne - by nie powiedzieć takie same. Polska firma nie dająca pracy polakom!!! Przecież działu handlu, osób w terenie brak! Na sieciach tylko merchowie - jak najtaniej. NIE POLECAM!

    Odpowiedz
  • antyciso 2011-05-26 11:18:53

    30% - hahahahahaha Pożyjemy zobaczymy. Jeżeli myślą, że konkurencja siedzi i nic nie robi - to się zdziwią.

    Odpowiedz

NEWSLETTER

Bądź na bieżąco!

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!