• partner portalu
  • partner portalu
  • partner portalu
  • partner portalu
Partnerzy portalu

Coca-Cola HBC Polska zainwestuje 150 mln zł w zakładzie w Radzyminie

- Naszą ambicją jest być najbardziej pożądanym dostawcą w branży FMCG, dlatego mocno inwestujemy w naszą infrastrukturę oraz możliwości obsługi klienta. W tym roku rozpoczęliśmy inwestycje infrastrukturalne w naszym zakładzie w Radzyminie, które zakończą się w 2013r. Inwestycja pochłonie ponad 150 mln zł - mówi serwisowi portalspozywczy.pl, Ahmed Elafifi, dyrektor generalny Coca-Cola HBC Polska.
  • Autor: Paulina Mroziak, portalspozywczy.pl
  • Data: 22-11-2012, 18:41
Coca-Cola HBC Polska zainwestuje 150 mln zł w zakładzie w Radzyminie
Ahmed Elafifi, dyrektor generalny Coca-Cola HBC Polska

Jak potwierdza Ahmed Elafifi, ta inwestycja przyniesie spółce możliwości zwiększenia produkcji oraz poprawi efektywność dostaw produktów do magazynów i punktów sprzedaży.

- Spowolnienie gospodarcze i słabnąca siła nabywcza konsumentów oraz nadal postępujący wzrost kosztów operacyjnych nie stwarzają dużych możliwości rozwojowych branży napojowej. Pomimo tych warunków Coca-Cola HBC Polska umacnia pozycję lidera na rynku napojów bezalkoholowych w efekcie konsekwentnie wdrażanej strategii poszerzania oferty, którą nadal będziemy kontynuować, wprowadzając na rynek nowe innowacyjne produkty - komentuje dyrektor generalny Coca-Cola HBC Polska.

W ostatnich kilku miesiącach firma wprowadziła na rynek Nestea o obniżonej kaloryczności zawierającą stewię, Powerade Zero czy Burn Blue.

- Różnicujemy także wielkości opakowań naszych produktów dopasowując je do zwyczajów zakupowych Polaków. Ta strategia przynosi doskonałe rezultaty sprzedażowe, co oznacza wzrost zyskowności sklepów, które ją wdrożyły - dodaje Ahmed Elafifi.

W lipcu 2012 r. minęło 40 lat obecności Coca-Coli w Polsce. W tym czasie zainwestowano 360 mln euro i zatrudniono prawie 3 tys. pracowników. System Coca-Cola w Polsce reprezentują firmy Coca-Cola Poland Services oraz Coca-Cola HBC Polska.

W 2011 r. wielkość polskiego rynku napojów bezalkoholowych yniosła 5,6 mld litrów, natomiast wartość sprzedanych produktów to 11,1 mld zł. Coca-Cola pod względem udziałów w sprzedaży zarówno ilościowej, jak i wartościowej - jest największą firmą w sektorze napojów bezalkoholowych w Polsce. Jej udziały na tym rynku wynoszą odpowiednio: 12,9 proc. i 22,4 proc. (według danych AC Nielsen za 2011 r.).

Powiązane tematy:

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum
  • pablo 2012-11-24 12:24:04

    Witam, Jestem wierym konsumentem coca coli a takze prowadze kilka sklepow i nie moge sie zgodzic z akapitem kory mowi o roznicowaniu wielkosci opakowan dopasowywujac je do zwyczajow zakupowych w polsce. Napoje typy cola,sprite i fanta w opakowaniach 1,5l to totalna masakra nawet sama cola nei schodzi bo jest za droga za ta sana cene w kazdym markecie jest 2l, za to przejscie z opakowan 2l na 2,5 to strzal w dziesiatke.

    Odpowiedz
  • XXX 2012-11-26 15:56:16

    Zapomniano dodać: kosztem nas PRACOWNIKÓW coca cola wyda 150mln.

    Odpowiedz
  • pepsi 2012-12-11 17:05:04

    zgadzam się z XXX cola robi takie cięcia a sama wydaje kasę na rozwój czego ? Witamy po radosnej stronie życia

    Odpowiedz
  • ods 2013-02-07 23:58:42

    ....

    Odpowiedz
  • kowalski 2013-09-26 16:34:23

    Moderator: komentarz został usunięty ze względu na naruszenie zasad forum. Prosimy o zachowanie kultury dyskusji.

    Odpowiedz

NEWSLETTER

Bądź na bieżąco!

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do odwołania zgody oraz prawo sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl. Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania dokonanego przed jej wycofaniem.

W dowolnym czasie możesz określić warunki przechowywania i dostępu do plików cookies w ustawieniach przeglądarki internetowej.

Jeśli zgadzasz się na wykorzystanie technologii plików cookies wystarczy kliknąć poniższy przycisk „Przejdź do serwisu”.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!