• partner portalu
  • partner portalu
  • partner portalu
Partnerzy portalu

Coca-Cola i Kraft Foods nie mogą reklamować sie w kanałach TV Disney

Firma Walt Disney Company zabroniła reklamowania tzw. śmieciowego jedzenia we wszystkich swoich kanałach telewizyjnych, stacjach radiowych i serwisach internetowych skierowanych do dzieci poniżej 12. roku życia - podało "Polskie Radio".
  • Autor: Polskie Radio
  • Data: 12-06-2012, 13:51

Obecna decyzja oznacza, że w telewizji ABC należącej do firmy zakazana zostanie emisja reklam wielu soków, płatków śniadaniowych i innych produktów z portfolio tak znanych firm, jak Coca-Cola czy Kraft Foods.

O 25 proc. zmniejszy się ilość soli w daniach dla dzieci, serwowanych w należących do koncernu parkach rozrywki. Disney przeprowadzi także kampanię społeczną promującą zdrowy styl życia.

więcej informacji:

Powiązane tematy:

subskrybuj portalspozywczy.pl

Portal Spożywczy: polub nas na Facebooku



Obserwuj Portal Spożywczy na Twitterze


NEWSLETTER

Zamów newsletter z najciekawszymi i najlepszymi tekstami naszego portalu.

Dodając komentarz, oświadczasz, że akceptujesz regulamin forum
  • Mika 2012-06-13 11:46:08

    Brawo!

    Odpowiedz
  • Mono 2012-06-13 14:04:33

    A ja znam przypadek w sieci żabka gdzie ajent zaproponował jako pomysł na zwiększanie obrotów tych zielonych sklepików zapraszając przedszkolaków do sklepu. Pod pretekstem poznawania ich z zawodem sprzedawcy... Chwalił się potem na portalu sieci żabka jaki to on miał genialny pomysł. Sugerował by inni to robili bo dzieci pociągną rodziców na zakupy tych śmieciowych towarów. Stwierdził że to dobry pomysł by żabki nie kojarzył się tylko z piwskiem i mamrotem. Lecz by dostrzegli w tych sklepach także pozytywy. Chipsy, batony i słodkie napoje. Żabka to przyklepała i pochwaliła jego działania w swoim piśmie Razem. Geniusz!!

    Odpowiedz

NEWSLETTER

Bądź na bieżąco!

Drogi Użytkowniku!

W związku z odwiedzaniem naszych serwisów internetowych możemy przetwarzać Twój adres IP, pliki cookies i podobne dane nt. aktywności lub urządzeń użytkownika. O celach tego przetwarzania zostaniesz odrębnie poinformowany w celu uzyskania na to Twojej zgody. Jeżeli dane te pozwalają zidentyfikować Twoją tożsamość, wówczas będą traktowane dodatkowo jako dane osobowe zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 (RODO).

Administratora tych danych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz w Polityce Prywatności pod tym linkiem.

Jeżeli korzystasz także z innych usług dostępnych za pośrednictwem naszych serwisów, przetwarzamy też Twoje dane osobowe podane przy zakładaniu konta, rejestracji na eventy, zamawianiu prenumeraty, newslettera, alertów oraz usług online (w tym Strefy Premium, raportów, rankingów lub licencji na przedruki).

Administratorów tych danych osobowych, cele i podstawy przetwarzania oraz inne informacje wymagane przez RODO znajdziesz również w Polityce Prywatności pod tym linkiem. Dane zbierane na potrzeby różnych usług mogą być przetwarzane w różnych celach, na różnych podstawach oraz przez różnych administratorów danych.

Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem danych osobowych przysługuje Ci szereg gwarancji i praw, a przede wszystkim prawo do sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych. Prawa te będą przez nas bezwzględnie przestrzegane. Jeżeli więc nie zgadzasz się z naszą oceną niezbędności przetwarzania Twoich danych lub masz inne zastrzeżenia w tym zakresie, koniecznie zgłoś sprzeciw lub prześlij nam swoje zastrzeżenia pod adres odo@ptwp.pl.

Zarząd PTWP-ONLINE Sp. z o.o.

Logowanie

Dla subskrybentów naszych usług (Strefa Premium, newslettery) oraz uczestników konferencji ogranizowanych przez Grupę PTWP

Nie pamiętasz hasła?

Nie masz jeszcze konta? Kliknij i zarejestruj się teraz!